کد خبر: ۶۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
شما سرباز امام زمان (عج) باشيد و راهتان همان راه انبياء و اولياء خدا از صدر اسلام تا انقلاب حسيني باشد.

ولا تقولو لمن يتقتل في سبيل الله اموات بل احياء ولاکن لا تشعرون

و نگوييد آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده اند وليکن شما در نمي يابيد . ما راست قامتان جاوداني تاريخ خواهيم ماند . شهيد مظلوم آيت الله سيد محمد حسين بهشتي .

با سلام و درود فراوان به امام زمان و منجي انسان ها و با سلام و درود بي پايان به امام امت قلب تپنده امت داغ ديده و مسلمين و مستضعفان تمامي جهان و سلام به رهروان راه او که راه انبياء و اولياء خداوند تبارک و تعالي مي باشد. من به اين اميد براي چندين بار به سوي کربلاي مقدس ايران که همان جبهه هاي نور عليه ظلمت مي باشد عزيمت کرده ام که اسلحه اي که از دست برادر شهيدم به زمين افتاده بردارم و عاشقانه و خالصانه به سوي امام مظلومم حسين ابن علي (ع) پرواز کنم. و به اين اميد که نداي " هل من ناصر ينصرني " امام زمانم رهبر عشقم و معلمم را لبيک گويم خدايا تو قبول کن اين شهادت الهي را که از خداوند مي خواهم به سوي سرور شهيدان ،امام سوم شيعيان جهان حضرت سيد الشهداء (ع) نائل شوم .

خدايا از گناهانم بگذر و از اين ميهماني که به سوي تو آمده مهمان نوازي کن . از شما فرزندان عزيزم مي خواهم که راه مرا که همان راه اسلام عزيز است ادامه دهيد و از امام امت ،خميني بت شکن پشتيباني کنيد و به ضد انقلاب اجازه ندهيد که بر عليه حکومت عدل علي (ع) حرفي بزنند و دهان ياوه گويان را ببنديد و شما سرباز امام زمان (عج) باشيد و راهتان همان راه انبياء و اولياء خدا از صدر اسلام تا انقلاب حسيني و از انقلاب حسيني تا انقلاب خميني که ولايت فقيه مي باشد ادامه دهيد و از برادران و خواهران عزيزم مي خواهم که مرا ببخشند و راه مرا ادامه دهند که راه شهادت و سعادت است و از همکاران و همشهريان و همسايگان تقاضا دارم مرا ببخشند و راه مرا ادامه دهند و برايم طلب آمرزش کنند و از طرف خداوند از شما مي خواهم که راه انقلاب را ادامه دهيد تا اين انقلاب به انقلاب جهاني امام مهدي (عج) متصل گردد .

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي حتي کنار مهدي خميني را نگهدار . والسلام .

شهید محمدحسن بیضاوی در تاريخ 1334 در روستاي کوشک هزار از توابع بخش بيضاء از شهرستان سپيدان به دنیا آمد.در 26دی ماه سال 1364در عمليات کربلاي 5 بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحيه گردن شربت شيرين شهادت را نوشيدند .

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.


/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: