کد خبر: ۶۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
گزارش تفصیلی و تصویری:
بسیج سازندگی این ناحیه از ابتدای سال 1394 اقدام به اجرا و برگزاری برنامه های مختلف نموده که در یک نگاه به مهمترین آنها اشاره ای میگردد
به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس، بسیج سازندگی این ناحیه سپاه خنج از ابتدای سال 1394 اقدام به اجرا و برگزاری برنامه های مختلف نموده که در این گزارش به مهمترین آنها اشاره ای میگردد:


برگزاری اردوی یک روزه حلقه های صالحین


بسیج سازندگی ناحیه خنج با همکاری پایگاه بسیج خواهران روستای سیف آباد، اقدام به برگزاری اردوی یک روزه در روستای سیف آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خنج نمود.
در این اردو، تعداد 20 خواهر عضو حلقه های شجره طیبه صالحین به جمع آوری محصولات کشاورزی پرداختند.












کمک به بهسازی روستای کورده

به همت بسیج سازندگی ناحیه خنج و همکاری پایگاه صاحب الزمان(عج) روستای کورده، مدرسه این روستا بهسازی گردید


.











اعزام تیمهای پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم شهرستان خنج


به همت بسیج سازندگی ناحیه خنج و همکاری بسیج جامعه پزشکی، دو تیم به مناطق محروم روستای کهنویه و همچنین منطقه عشایرنسین شنایز اعزام شدند.












برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی در سپاه ناحیه خنج


به همت بسیج سازندگی این ناحیه، جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانده ناحیه و معاونت های ناحیه در نمازخانه سپاه خنج برگزار شد. در این جلسه، وامهای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و همچنین روشهای رفع موانع آنها مورد بررسی قرار گرفت.










برگزاری جلسه کارآفرینی در سپاه ناحیه خنج

به همت بسیج سازندگی و همکاری نیروی انسانی ناحیه خنج، جلسه کارآفرینی با حضور جمعی از بسیجیان در نمازخانه این ناحیه تشکیل گردید. در این جلسه که مربیان عضو کارگروه اقتصادی نیز حضور داشتند، مطالبی در زمینه ضرورت کارآفرینی و استفاده از استعدادهای درونی فرد جهت ایجاد اشتغال، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.








برگزاری کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی در سپاه ناحیه خنج

به همت بسیج سازندگی سپاه خنج، کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی با حضور جمع زیادی از بسیجیان در نمازخانه این ناحیه برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی، شهریاری از مخترعین شهرستان و همچنین فتحی مسئول شورای راهبردی شهرستان سخنرانی نمودند.









بازرسی گروه نظارت ناحیه خنج از طرح های اقتصاد مقاومتی

اعضای گروه نظارت سپاه ناحیه خنج از طرح های اقتصاد مقاومتی قبل از اجرای طرح، بازرسی بعمل می آورد.











برگزاری منظم جلسات کارگروه اقتصادی

جلسات کارگروه اقتصادی توسط بسیج سازندگی ناحیه خنج بصورت ماهانه و با حضور اعضای کارگروه تشکیل می گردد. در این جلسات، موضوعاتی در زمینه جذب نیروهای جوان و خلاق، جذب سرمایه گذاران علاقه مند به تولید و ...، مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.



برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد

به همت بسیج سازندگی ناحیه خنج، همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه آشنایی با آسیبهای مواد مخدر سنتی و صنعتی در خنج برپا شد.
بازدیدکنندگان در بازدید از این نمایشگاه، ضمن آشنایی با مضرات و آسیب های انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، با روشهای مقابله با آن آشنا شدند









اجرای طرح مرغ بومی محلی 500 قطعه ای









اطلاع رسانی عرصه های اقتصاد مقاومتی








جلسه هماهنگی اردوی هجرت دانش آموزی







نام:
ایمیل:
* نظر: