کد خبر: ۶۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
فرمانده سپاه در نشست مشترک فرمانده حوزه ها و مسئولین
فرمانده سپاه مرودشت گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی می باشد که در سالهای اخیر توجه آنچنانی به این موضوع نشده است


به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی فارس؛نشست مشترک فرماندهان حوزه های مقاومت و مسئولین بسیج سازندگی حوزه ها با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت روز شنبه 10 مردادماه 94 در مجموعه فرهنگی تفریحی فدک برگزار گردید.

 این نشست پس از کارگاه آموزشی عرصه های اقتصاد مقاومتی برگزارشد. علی محمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت در این نشست به تبیین برنامه های بسیج سازندگی پرداخت.
فرمانده سپاه مرودشت با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه بیان داشت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی می باشد که در سالهای اخیر توجه آنچنانی به این موضوع نشده است و در سطح جامعه بیشتر شعار اقتصاد مقاومتی داده می شود تا اینکه عملی صورت بگیرد و بسیج و سپاه به عنوان بازوان پرتوان ولایت در عرصه اقتصاد مقاومتی و سازندگی کارنامه درخشانی دارند.
وی افزود: بعد از امنیت فیزیکی، امنیت غذایی مهمترین ابعاد امنیت در یک کشور می باشد و کشوری که نتواند شکم مردم خود را سیر کند دچار بحران و بلوا می شود، خیلی از خاکهای حاصلخیز ما به دلیل برداشت بی رویه و غیر اصولی آسیب دیده و غیر مرغوب شده اند که این در زمینه امنیت غذایی یک تهدید برای کشور ما می باشد.

علی محمد محمدی تصریح کرد: در حال حاضر پیشروترین دستگاهی که در زمینه امنیت غذایی کار می کند بسیج سازندگی می باشد.

و دو نکته که باید در مجموعه بسیج سازندگی به آن توجه نمود یکی آموزش متقاضیان عرصه های اقتصاد مقاومتی  می باشد و دیگری نظارت بر وامهایی که به این متقاضیان تعلق می گیرد تا وامها انحراف پیدا نکند.

فرمانده سپاه مرودشت عنوان نمود: ما در خیلی از عرصه هایی که شغل خانگی محسوب می شود صادرات داریم اما کافی نیست پیشرفت در این زمینه نیازمند همت بیشتر بسیج اصناف را می طلبد
 


 




نام:
ایمیل:
* نظر: