کد خبر: ۶۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
جانشین سپاه ثارالله کرمان گفت:حمایت از ولایت‌فقیه از سفارشات شهدای گرانقدر ماست و در وصیت‌نامه اکثر شهدا به آن اشاره شده است.
 محمد مطهری در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان بم با تبریک دهه کرامت و بیان فضایل اخلاقی امام رضا (ع) اظهار داشت: تقویت بسیج و سپاه یعنی تامین امنیت چرا که دشمنان سعی دارند با تضعیف بسیج و سپاه به کشور ضربه بزنند و آن را ناامن کنند، لذا ما باید هوشیار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم.

وی با بیان اینکه با تشییع شهدای غواص در استان و کشور فضای معنوی خاصی حاکم شد، خاطرنشان کرد: تعدادی از این شهدای گرانقدر عملیات کربلای 4 متعلق به استان کرمان بودند که همراه با تعدادی از شهدای گمنام در نقاط مختلف استان دفن شدند.

جانشین سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: شهدای ما با اعتقاد به خدا، دوری از ریا و جهاد در راه خدا در برابر دشمنان ایستادگی کرده و جان خود را نثار کردند و امروز همه ما باید در برابر دشمنان آمادگی داشته باشیم.

مطهری گفت: حمایت از ولایت‌فقیه نیز از سفارشات شهدای گرانقدر ماست و در وصیت‌نامه اکثر شهدا به آن اشاره شد و ما باید بدانیم اگر پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم به ما آسیبی نخواهد رسید.

وی افزود: اگر حمایت از رهبری و نظام انجام نشود ما هم همچون کشورهای همسایه دچار مشکلاتی از جمله ناامنی خواهیم شد.

مطهری با بیان اینکه مردم بم مردمی ولایتمدار و دیندار هستند، ادامه داد: بنده 20 سال از دوران خدمتی خود را در این شهرستان گذارندم و چیزی غیر از محبت و ‌صفا از این مردم ندیدم.

جانشین سپاه ثارالله کرمان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های حمید حمیدیان طی خدمت 33 ساله گفت: امروز شاهد معرفی پانزدهمین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بم هستیم.

مطهری بیان داشت: تقویت بسیج و سپاه یعنی تامین امنیت چرا که دشمنان سعی دارند با تضعیف بسیج و سپاه به کشور ضربه بزنند و آن را ناامن کنند، لذا ما باید هوشیار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم.

 در این مراسم با تقدیر از حمید حمیدیان فرمانده سابق ناحیه مقاومت بم، سیاوش مسلمی به سمت فرمانده جدید معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: