کد خبر: ۶۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، به مناسبت میلاد امام رضا (ع)گفت: شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ برانگلیس و مرگ بر اسراییل در طول تاریخ با گوشت و خون عشایر عجین شده است.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی سپاه عشایر فارس،  سروان حسین روزبهی با توجه به منویات مقام معظم رهبری(حفظه ا...)مبنی بر این که مذاکره فقط در خصوص مسائل هسته ای کشور است گفت : مردم بصیر کشورمان همه می دانند که آمریکا و سگ دربارش اسراییل غاصب چه جنایاتی در کشورهای منطقه علیه مسلمانان به وجود آورده اند.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، خاطر نشان کرد:لذت کشتن و قتل و عام کردن مردم بی گناه مسلمانان جهان در وجود صهیونیست ها و آمریکای جنایت کار بوده و هست و خواهد بود.
سروان روزبهی در ادامه گفت: این که بعضی ها تز ارائه می دهند،  که با وجود توافق با آمریکا این شعار مرگ بر آمریکا حذف شودبه این سوال پاسخ دهندکه چه طور می شود این همه خون های مسلمانان جهان که توسط امریکا و اسراییل غاصب ریخته شده به این سادگی نادیده گرفت؟
شعار مرگ بر آمریکا با گوشت و خون عشایر عجین شده است
وی اظهار داشت : یک شخص مسلمان و شیعه تا زمانی که زنده است باید شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسراییل را که در طول تاریخ در وجودش نهادینه شده است، را همیشه بر زبان خود جاری سازد.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، یادآور شد: مگر دولتمردان آمریکا چه کسانی هستند که افرادی تا اسم آنها می آیدخوششان می آید که با آنها ارتباط داشته باشند؟ با نگاهی کوتاه و اجمالی به اطراف و کشورهای مسلمان می توان فهمید که آن ها با اسلام و دین و قرآن مخالفند.
 سروان روزبهی گفت: چرا بعضی ها عزت و اعتماد به نفس  ملی رافراموش کرده اند، با این که اتکا به جوانان کشور در همه امور می تواند مشکلات جامعه را حل کند؟    روزبهی،  در ادامه بیان داشت:  در زمان ائمه معصومین و در طول تاریخ هیچ گاه دیده نشده که جبهه استکبار و کفار در کنار جبهه حق قرار بگیرد،  همیشه جبهه  حق و باطل روبرو ودر مقابل هم قرار می گیرند و اگر یک زمانی اتفاق بیفتد که جبهه استکبار در کنار جبهه حق قرار گرفته است حتما فکر پلیدی علیه جبهه حق دارند.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، با بیان این که امروز با گسترش نفوذ در کشورهای منطقه ای و جهانی باید اثبات کنیم که با نظام سلطه و سلطه پذیر مخالفیم گفت: در دنیای ارتباطی امروز کسی مخالف با ارتباط با کشورهای مختلف جهان نیست اما این ارتباط باید به گونه ای باشد تا در جهت رشد و گسترش اسلام ناب محمدی و اسلام سیاسی به کشورهای دیگر باشد.  
امروز مهمترین دغدغه مردم باید ایجاد زمینه ظهور منجی عالم بشریت باشد
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، نقطه ضعف و پاشنه آشیل اسراییل و آمریکای جنایت کار را افزایش معنویت  و گسترش دین مبین اسلام خواند و خاطرنشان کرد: فرج و گشایش مشکلات امروز بشر در گرو فرج و ظهور منجی عالم بشریت است، که همه آحاد مردم و مسلمانان جهان باید زمینه ظهور امام منتظر را فراهم کنند که این خودباعث ایجاد ترس برای آمریکا و اسراییل شده است.
روزبهی، در ادامه گفت: امریکا طی پروسه های مختلف پروژه های اسلام هراسی، ایران هراسی و سپاه هراسی را به راه انداختند که به حمد ا... در هرسه شکست خوردند، چون به شدت از اسلام و گسترش آن ترس دارند چراکه می دانند امام زمان(عج) روزی خواهد آمد تا هیمنه و قدرت  پوشالی آنان را در هم بکوبد.














نام:
ایمیل:
* نظر: