آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
هیئت بازرسی بسیج سازندگی استان فارس با حضور در منطقه کوهمره نودان ،در جمع جهادگران دانشجو حضور یافتند و از نزدیک با ایشان به گفتگو نشستند.
هیئت بازرسی بسیج سازندگی استان فارس متشکل از بازرسان  بسیج سازندگی سپاه فجر فارس، ناحیه بسیج دانشجویی فارس و دبیرخانه ستاد امربه معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس با حضور در منطقه کوهمره نودان ،در جمع جهادگران دانشجو حضور یافتند و از نزدیک با ایشان به گفتگو نشستند.

در این دیدار محمدهادی صحرابان مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون  گزارش مختصری از فعالیتهای انجام شده بیان کرد و افزود: عمده فعالیتهای ما در سال جاری فرهنگی آموزشی است که در کنار این عرصه ، فعالیتهای بهداشتی درمانی و همچنین عمرانی نیز دنبال می کنیم.

وی گفت: در عرصه فرهنگی و آموزشی  پیرامون مباحث معارف اسلامی ، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و به خصوص آسیب شناسی ماهواره و شبکه های موبایلی ،کارآفرینی و اشتغال زایی،ازدواج و ازدیاد نسل ،نشستها و کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

سعید زارع خفری مسئول گروه جهادی شهید پیرویان نیز با بیان مشکلات روستاهای تره دان و چکک گفت: از جمله مشکلات این روستاها اشتغال و بالا بودن سن ازدواج است و از طرفی آسیب ها و تهدیداتی که مردم روستا را تهدید می کند استفاده از ماهواره، قاچاق کالا به عنوان شغل،کشت خشخاش در نقاط کوهستانی روستاهای اطراف می باشد.

در ادامه احمدقاسمی مدیریت امور شهرستانها بسیج دانشجویی فارس با برشمردن ویژگی های دانشجویان جهادگر خطاب به ایشان گفت:باید این حال و هوای خاص و زیبا را در خودتان حفظ کنید و آنرا در میان دیگر دانشجویان نشر دهید.

در پایان مسکویی با ابراز رضایت از فعالیتهای انجام شده گفت: نیازی که ما در استان داریم یک بانک جامع اطلاعات نقاط محروم استان است که باید توسط گروه های جهادی تهیه شود تا با توجه به امکانات و منابعی که در سطح استان وجود دارد بتوانیم در سالهای آتی خدمت رسانی هایمان اثربخش تر صورت پذیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: