آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
دومین دوره نمایشگاه دستاورد های علمی پژوهشی جوانان و دانشجویان استان فارس در شیراز با حضور جمعی از دانشجویان برگزار شد.

مراسم اختتامیه دومین دوره نمایشگاه دستاورد های علمی پژوهشی جوانان و دانشجویان استان فارس در دانشگاه شیراز با حضور جمعی از دانشجویان برگزار شد.

دومین دوره این نمایشگاه، امسال با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت، بسیج دانشجویی استان فارس، انجمن ربات سازان شیراز، شهرداری منطقه یک شیراز و بانک مسکن در پارک خلدبرین شیراز به مدت سه ماه با برنامه های متنوع و جذاب برای خانواده ها و نوجوانان و جوانان برگزار شد.

مصطفی خواست خدایی، دبیر نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی هوشمان با اشاره به هدف برگزاری نمایشگاه هوشمان گفت: این نمایشگاه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همگانی کردن علوم در بین مردم، معرفی فعالیت های پژوهشی و ظرفیت های استان فارس و معرفی رشته های تحصیلی مختلف برگزار شده است.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت سه ماه برگزار شده است، بیان داشت: در این نمایشگاه از هشت طرح که عبارت است از ربات های انسان نما واقعی، ربات امدادگر، ربات آتشفشان، ربات پرنده، سازه های ماکارونی رونمایی شده است.


این دانشجوی مهندسی رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت گفت: امیدواریم در سال های آینده فعالیت های چشم گیری را در زمینه اقتصاد دانش بنیان داشته باشیم 


در پایان این اختتامیه از نوجوانان و جوانان دانشجو شرکت کننده در این نمایشگاه تقدیر و تشکر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: