سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۳:۳۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
بیانیه:
دفاع مقدس يكي از حساس‌ترين برهه‌هاي حيات پرافتخار ملت ايران، مشعلي نوراني بر تارك تاريخ حماسه و ايثار آزادگان جهان و فريادي بود كه موجب بيداري ملت‌ها و نهضت‌هاي آزادي‌بخش جهان گرديد .
به گزارش بسیج مهندسین فارس،در آستانه فرارسيدن هفته دفاع مقدس و گراميداشت رشادت ها، ايثارگري ها‌ و دلاورمردي هاي دلاورمردان راست قامت هشت سال دفاع مقدس، کانون بسیج مهندسین کازرون بيانيه اي به شرح ذيل صادر نمود:
سي و يكم شهريور ماه يادآور سلحشوري ها و دلاوري هاي زنان و مردان ايراني است كه در صحنه هاي نبرد حضوري تعيين كننده و موثر داشتند. هفته دفاع مقدس پاسداشت ياد شهدا و ايثارگراني است كه اقتدار امروز ايران اسلامي در تمام عرصه ها مرهون از خود گذشتگي آنان و مجموعه ارزشمندي از فرهنگ ايثار و شهادت است كه درس آزادي و آزادگي را با تأسي از اسلام ناب محمدي(ص) و هدايت هاي امام راحل(ره)، براي جهانيان تكرار كرد.

دفاع مقدس يكي از حساس‌ترين برهه‌هاي حيات پرافتخار ملت ايران، مشعلي نوراني بر تارك تاريخ حماسه و ايثار آزادگان جهان و فريادي بود كه موجب بيداري ملت‌ها و نهضت‌هاي آزادي‌بخش جهان گرديد كه امروز نيز اين ملت بزرگ در پرتو هدايت های رهبر حكيم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، پايمردانه، بصير و آگاه، از عزت و شرف نظام مقدس جمهوري اسلامي حراست مي‌كند تا به اوج قله سعادت فايق آيد.

بی تردید، بر جهانیان آشکار است که حدیث هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران، حدیث مقاومت و مظلومیت ملتى است که قله هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان اسلام، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است. دفاع مقدس، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته اند. دفاع‌ مقدس در واقع مجموعه‌ای‌ از برجسته‌ترین‌ افتخارات‌ ملت‌ ایران‌ است که به همه آموخت، برای حفظ شرافت و غیرت ملی و عزت دینی، باید با پایداری و مقاومت مقدس در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

فرهنگ جاودانه دفاع مقدس، فرهنگ رهايي بخشي است که سرلوحه مبارزه و معنوي‌ترين دستاورد بشري است که تا قيامت اثرات و نفخه‌هاي روحاني آن جان تشنگان را سيراب مي‌سازد و يکي از زيباترين نگاره‌هاي آن حضور يکپارچه خانواده‌ها در عرصه‌هاي مختلف بود. امروز ما بر اين باوريم که فرهنگ ايثار و شهادت بايد در رگ‌ها و پيکره ايران اسلامي جاري گردد تا همچنان مقتدرانه در راه اعتلاي کلمه حق بايستند.

کانون بسیج مهندسین کازرون بدين وسيله مراتب تبريك و تهنيت خويش را به مناسبت اين ايام غرورآفرين ابراز كرده و ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل(ره)، منويات مقام معظم رهبري و آرمان‌هاي شهداي گرانقدر، از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي را تحت توجهات حضرت ولي‌عصر(عج) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري مسألت مي‌نمايد. اميدواريم با عنايت حضرت حق و با همت و تلاش جامعه مهندسین بتوانيم از خون شهيدان راه حق و حقيقت دفاع كنيم و در مسير رشد، پيشرفت و تحقق اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام‌هاي موثر و اساسي برداريم..

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: