سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۶:۲۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
بیانیه
هماکنون نیز مهندسین بسیجی گوش به فرمان رهبر و مقتدایشان با همدلی و همزبانی با سایر مدافعان انقلاب اسلامی سراپا گوشیم تا راه نفوذ بیگانگان علی الخصوص آمریکا را سد نموده و در همه عرصه ها بالاخص عرصه علمی ، اقتصادی و فناوری رسالت دینی خود را ادا کنیم .
به گزارش بسیج مهندسین فارس،به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی ریاست سازمان بسیج مهندسین استان فارس بیانیه ای به شرح زیر منتشرگزدید.

بسم الله الرحمن الرحيم

                        راه جهاد با دشمنان اسلام دشوار است ولى بايد آن را طى كرد

                                                                         امام خامنه ای  (مدظله العالی)

مهندسین غیور و فداکار استان فارس ،جبه هاى جنگ و دفاع مقدس، در طول سالهاى متمادى، از خون عزيزان بسيجى رنگين شد و انقلاب را درخشان كرد.. 

دفاع مقدس ملت ایران، افسانه شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های سلطه‌گر جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و جنگ‌افروز را درهم شکست و یک معیار و تجربه آموزنده و الهام‌بخش را فراروی  جوامع سلطه‌پذیر و در عین حال طالب آزادی و عدالت قرار داد تا با بکارگیری مدل مقاومت و اراده ایرانی با عده کم و با دل سپردن به وعده الهی به رویارویی با قدرت‌های شیطانی و ظالم بپردازند.

هفته دفاع مقدس، مجالی است برای بهره برداری و بازشناخت ظرفیت‌ها و ذخایر معنوی و فرهنگی شهدا و جانبازان و بازگویی رشادت‌ها و جانفشانی‌های سلحشورانی که عاشقانه دل به آرمان‌های والا و انقلابی پیر و مرادشان دادند و با سلاح ایمان و بصیرت، رویای  شکست‌ ناپذیری قدرت‌های بزرگ را برای همیشه باطل کردند.

جامعه مهندسین بسیجی نیز كه با اهداء ده ها شهيد، سهم خود را در اين حماسه بزرگ ادا كرده است، بر همه شهيدان و ايثارگران اين حماسه بزرگ ملي درود و سلام ميفرستد و بر حفظ ارزشهاي دفاع مقدس و پيروي از ولايت فقيه كه وصيت همه شهيدان اين ملت بود تأكيد مينمايد و تا پيروزي نهايي همه آرمانها از فرامين حضرت آيتاله خامنهاي رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) پيروي خواهد نمود.

هشت سال دفاع مقدس،تجلی‌گر صبر، ایمان، عزم و اراده ستودنی فرزندان سرافراز این آب و خاک است که با توکل بر خداوند سبحان وتأسی ازمولا و سالارشان امام حسین علیهم السلام درتحقق شعار «هیهات من الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کردند و نام ایران اسلامی را برای همیشه  درتاریخ سرافرازنمودند.

هم اکنون نیز مهندسین بسیجی گوش به فرمان رهبر و مقتدایشان با همدلی و همزبانی با سایر مدافعان انقلاب اسلامی سراپا گوشیم تا راه نفوذ بیگانگان علی الخصوص آمریکا را سد نموده و در همه عرصه ها بالاخص عرصه علمی ، اقتصادی و فناوری رسالت دینی خود را ادا کنیم .

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: