چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۳۸:۱۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
مهندس شفیعی مسئول کانون بسیج مهندسین کازرون:
رژه اقتدار نیروهای مسلح کازرون سی‌و‌یکم شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور یگان های نظامی، انتظامی و بسیج برگزار شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،در حاشیه این مراسم باشکوه، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر ما حضور بسیج در دفاع مقدس را به منزله عاشورای بزرگ ایران تلقی کنیم، می بینیم که فضایی که بسیج در جبهه ها ایجاد کرد یک فرهنگ بسیجی بر گرفته از عاشورای حسینی بود.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به اینکه مسیری را که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای این نظام و انقلاب ترسیم کردند، بهترین راه برای دستیابی ایران اسلامی به تعالی و سعادت است، افزود: آنچه بسیج را از دیگر نهادهاى جامعه متمایز ساخته است، درصد بالاى شناخت و اعتقاد توأم با عشق و روحیه انقلابى است که در زمان تشکیل تا به امروز در تمامى میادین و صحنه هاى سخت و دشوار قدرتمندانه حضور مستمرى داشته است.

مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: ویژگى هاى معنوى همراه با روحیه فدارکاری و جهادی نیروهاى بسیج امروز فراتر از مرزهاى اسلامى است، به طورى که گرمى بخش محفل مظلومین و الهام دهنده هسته هاى مبارزه و مقاومت در اقصى نقاط جهان است.

/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: