چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۱:۱۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
در آستانه هفته دفاع مقدس برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیج مهندسین کازرون اعلام شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با اشاره به آرمانهای بدست آمده از این دوران اظهار داشت: رشادتها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس، موجب بدست آمدن اقتدار و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران شده است.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به اینکه دفاع مقدس، میراث گرانبها برای نظام اسلامی است و باید از ارزش های آن صیانت کنیم، افزود: مهمترین اصل در هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روح از خود گذشتگی،  فداکاری و فرهنگ بسیجی به خصوص برای نسل جوان امروزی می باشد.

مهندس شفیعی یادآورشد: ملت ایران در طول  هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسید که اگر ملتی با وحدت در مقابل بزرگترین قدرت های جهان نیز قرار بگیرد به پیروزی رسیده و ثمرات ارزشمندی را به بار خواهد آورد. بنابراین دفاع مقدس نشان داد تا زمانی که ملت ایران مطیع مقام عظمای ولایت بوده و با اتکا به خداوند فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را سر لوحه کار خود دهند، همیشه پیروز خواهند شد.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه امروز مهندسین بسیجی باید با مطالعه آرشیو زندگانی شهیدان و رزمندگان اسلام، درس دلاوری و شجاعت در میدان نبرد علمی و جنگ را از آنان بیاموزند، افزود: انشاالله ما بایستی طوری برنامه ریزی کنیم تا نسل فعلی و آیندگان یاد و خاطره شهداء و رزمندگان جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی را همیشه پاس بدارند.

 مهندس شفیعی درادامه در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انتشار بیانیه هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات تنیس روی میز، برگزاری نشست بصیرتی، برگزاری مسابقه فرهنگی، دیدار از خانواده های معظم شهدا، بازدید علمی، برگزاری همایش علمی کردن کشاورزی، انتشار ویژه نامه هفته دفاع مقدس، تجلیل از مهندسین بسیجی، حضور فعال در آیین رژه نیروهای مسلح، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا و ... را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس بسیج مهندسین کازرون عنوان نمود.

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: