کد خبر: ۶۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
راهى كه امام حسين (ع) قبول كردند بروید

وصيت اينجانب عبدالمحمد روزگار شماره شناسنامه 10430 دهبيد مرودشت بر پدر و مادرم اين است که بدانيد عزت و کرامات مسلمين جهان به شهادت بستگي دارد که سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام آن را انتخاب کرد و به مقصود و منظور ابدي خويش نائل گشت. عزت و کرامات مسلمين در سراسر جهان دست خوش حوادث قرار گرفته چگونه مي توان بي تفاوت از آن گذشت به خدا سوگند که تا خون در رگ شريان دارد هرگز از ايثار و فداکاري در اين راه مقدس دست برنداشته تا در عمل به همگان ثابت نمايم که تا مرگ پيرو آن بزرگوار بوده ام و چه بد است افرادي که خود را مسلمان خوانند و از مرگ بهراسند.

پس وصيت مي کنم شما را به صبر و شکيبائي و ايثار و فداکاري براي زدودن کفر و شرک در سراسر عالم تا جان در بدن داريد از پيروي زعيم عاليقدر حضرت امام خميني (ره) دست برنداريد و بدانيد که صلاح دين و دنياي شماها در اين پيروي است پس اگر در اين مبارزه حق عليه باطل به درجه رفيع شهادت نائل آمدم جسدم را در زادگاهم به خاک بسپاريد تا همه بدانند که من سرباز امام زمان (عج) بوده ام ديگر اين که انتظار دارم راهم را ادامه دهيد.والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته.

وصیت نامه 2

وصيت نامه شهيد عبدالمحمد روزگار

قسم به صف زدگان که چون فوج فرشتگان با سپاه اهل ايمان به فرمان حق صف آرائي کرده اند. قسم به تلاوت کنندگان کتب آسماني که با ذکر آيات قرآن محققاً کردند خداي شما کيست.

انا لله وانا اليه راجعون با نام و ياد او كه جان را آفريد هدايتمان كرد و توفيق جهادرا به ما عطا نمود و با سلام به پيشگاه با عظمت و مقدس آقا امام زمان (عج) و نايب بر حقش آيت الله امام خمينى(ره) كه مانند خورشيد از غرب طلوع كرد ومارا از منجلاب فساد و گناه و گمراهى به راه راست رهنمود ساخت و با سلام به رزمندگان كفر ستيز جبهه هاى خونين جنوب وغرب كشورمان و با سلام به خانواده معظم شهداى صدر اسلام اكنون اينگونه وصيتم را آغاز مى كنم:

وصيت من به شما ملت شهيد پرور اين است كه شما جلو فرزندان خودرا نگيريد وبگذاريد كه به جبهه بيايند اين راهى است كه سردار شهيدان امام حسين (ع) انتخاب كرد جلوى آنها را نگيريد و بگذاريد راهى كه امام حسين (ع) قبول كردند بروند من اين راه را قبول كرده ام كه خدايم و مولايم حسين(ع) از من راضى باشند. من اين راه را قبول كردم كه مديون خانواده معظم شهداى عزيزمان نباشم ما جوانان با مرگمان بايد راه كربلا را باز كنيم تا خانواده شهدا و امام عزيزمان خمينى(ره) بت شكن قبر شش گوشه امام حسين(ع) را زيارت كنند.

درضمن پيام من به برادرانى كه در پشت جبهه ها هستند و در خيابانها مشغول كارهاى ناپسند هستند اين است كه دست از آن كارها بكشند و به جبهه ها بيايند تا امام زمان(عج) و نايب بر حقش امام خمينى(ره) عزيز از آنها راضى باشند واى به حال ما اگر خداوند وامام زمان(عج) از دست ما ناراضى باشند. در ضمن من را در زادگاهم دهبيد مرودشت پيش دوستانم سيد محمد روزگار و سيد باقر روزگار به خاک بسپاريد.

والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته.

شهيد عبدالمحمد روزگار فرزند ميرزا در صبح 25 آذرماه سال 1348 در روستاي دهبيد در حوالي شهرستان مرودشت به دنیا آمد سرانجام در تاريخ 19دی ماه سال 1365 در منطقه شلمچه در عمليات کربلاي 5 به درجه رفيع شهادت رسيد.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.




مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: