آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱
بسیج دانشجویی اقلید:
بسیج دانشجویی دانشگاه های اقلید در اعتراض به عملکرد ضعیف و نامناسب وزارت خارجه استیضاح فوری آقای ظریف را خواستار شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اقلید در واکنش به دست دادن وزیر امورخارجه کشور با رئیس جمهور آمریکابیانیه ای صادر کرد که متن  کامل آن به شرح زیر است:

به نام خدا

از بی اعتنایی به سرنوشت جامعه و سر در لاک خود فرو بردن بپرهیزید. در مورد محیط اطراف خود حساس باشید و در جهت دهی و سامان بخشی به امور مشارکت کنید. اگر امروز از حضور فعالانه در اجتماع و دخالت در سرنوشت خویش خودداری کنید، فردا نیز چنین منشی خواهید داشت. بکوشید از خودگرایی و خودخواهی فاصله بگیرید و همواره منافع خود را در مصالح و منافع کل جامعه جستجو کنید.                                امام خمینی (ره)

دردمندی و احساس مسئولیت اجتماعی

مادانشجویان دانشگاههای شهرستان اقلیدبا تبعیت از فرامین امام عزیزسفرکرده ومقام معظم رهبری (مدظله العالی)احساس مسئولیت کرده ودردمندی خود رااعلام مینماییم،ضمن ابراز نگرانی شدید از نفوذ سیاسی ، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی آمریکای جنایتکار به سطوح مختلف کشور، در اعتراض به عملکرد ضعیف و نامناسب وزارت خارجه کشور استیضاح فوری آقای ظریف وزیر امور خارجه که نه تنها خطوط قرمز مذاکرات بلکه مرزهای اعتقادی و ایمانی ملت را به سخره گرفته و با دست دادن با شیطان بزرگ وقاحت را به نهایت رسانیده است را ازمجلس شورای اسلامی خواستاریم.


والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان اقلید

 

نام:
ایمیل:
* نظر: