کد خبر: ۶۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش فارس خبرداد:
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش فارس ازبرگزاری مراسم عزاداری دانش آموزان شیرازی تحت نام همایش احلی من العسل درایام محرم در شیراز خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، محمد نظری در جلسه مسوولین برگزارکننده تجمع دانش آموزان شیرازی عزادارحسینی گفت: این برنامه در روزسه شنبه 28 مهر ماه  مصادف با ششم محرم در تمامی مدارس استان و به صورت متمرکز در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: این برنامه راس ساعت 9:30 دقیقه آغاز می شود و در ساعت 10:30 دقیقه نیز تمامی دانش آموزان به صورت هماهنگ شعار"لبیک یا حسین" را سر خواهند داد.

وی گفت: در این مراسم یکی از وعاظ به بیان مطالبی در خصوص نهضت عاشورا خواهد پرداخت و در ادامه نیز مداحان که اکثریت آنها از نوجوانان و جوانان هستند به بیان مرثیه در رثای حضرت امام حسین (ع) خواهند پرداخت.

نظری هدف از برگزاری این مراسم را ترویج و نهاینه سازی فرهنگ ولایت مداری، تولی و تبری و امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس آشنایی نسل جوان با زندگینامه شهدای جوان کربلا و ترویج روحیه استکبارستیزی در جوانان و نوجوانان و هدایت احساسات پاک جوانان و نوجوانان به فضیلت های نیک و پسندیده را از دیگر اهداف این برنامه عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: