کد خبر: ۶۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
تقوي و پاکي را نصب العين خود قرار دهيد

اکنون که روانه ي جبهه ي نبرد حق عليه باطل مي باشم، اقتدا به حسين«ع» و سالار شهيدان مي نمايم و در ذهن خود مي گويم: «الهي! راضي هستم به رضاي تو و تسليم هستم به اوامرت. خدايا هرچند گنه کار و روسياهم ولي باز اميد به عفو تو دارم و مي دانم که عفو تو بزرگ تر از هر چيز ديگري است، دست رحمتي بر سرم بکش»!

اي پدر و مادر عزيزم! از روزي که مرا به حوزه ي علميه فرستاديد، برايم يک شناسنامه ي ديگر گرفتيد و آن سرباز امام زمان«عج» بودن است. مرا ببخشيد که نتوانستم براي شما فرزند خوبي باشم از شما حلاليت مي طلبم.

اي خواهرانم! از شما انتظار دارم که همانند زينب«س» پيام رسان خون برادرتان باشيد. در ازدواج به مال و منال شخص نگاه نکنيد، به تقوي و سواد و اخلاق آن نگاه کنيد!

از برادرانم مي خواهم، که تقوي و پاکي را نصب العين خود قرار دهيد، درس بخوانيد و محکم و استوار به تحصيل ادامه دهيد و در آينده براي مردم اين کشور خدمت کنيد.

به همسرم، همسفر زندگيم: من خيلي به شما علاقه داشتم و دارم و تحمل دوري شما را ندارم، اما بدان:

رشته اي برگردنم افکنده دوست

مي کشد هر جا که خاطرخواه اوست

چون اسلام در خطر است و مقلّد«حضرت امام خميني هستم، سخت ترين دوري ها را به خاطر اسلام تحمّل مي کنم و از خداوند مي خواهم اگر شهيد شدم بعد از من زندگي خوش و باسعادتي داشته باشيد.

والسلام

طلبه ي توفيق يافته

«قربان علي اسدي»


شهید قربان علی اسدی در سال  1346 در «روستاي کته ميان» از توابع شهرستان «پاسارگاد»، استان فارس، به دنیا امد سرانجام در 7 بهمن ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.   /224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: