کد خبر: ۶۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
حسن زاده در دیدار با سرپرست و کارکنان هسته گزینش آموزش و پرورش استان:
حسن زاده در دیدار با سرپرست و کارکنان هسته گزینش آموزش و پرورش استان گفت: گزینش اتاق فکر نخبگان در جهت اعتلای اخلاق سازمانی است. مجموعه آموزش و پرورش استان با توجه به گسترش جغرافیایی و جامعه هدف بهترین فرصت های آموزشی و پرورشی را در اختیار متولیان امر قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان بهمراه پرسنل سازمان با سرپرست و کارکنان هسته گزینش آموزش و پرورش استان فارس دیدار نمودند.

حمید حسن زاده در دیدار با سرپرست و هسته گزینش آموزش و پرورش استان اظهار داشت: گزینش اتاق فکر نخبگان در جهت اعتلای اخلاق سازمانی است. مجموعه آموزش و پرورش استان با توجه به گسترش جغرافیایی و جامعه هدف بهترین فرصت های آموزشی و پرورشی را در اختیار متولیان امر قرار داده است.

وی افزود: لازمه بهره برداری از این فرصت، تبیین و نشانه گذاری نقشه راه فرهنگی و پرتو آرمان های دینی در رفتارهای تکلیفی است.

حسن زاده تصریح کرد: در حقیقت هسته گزینش می کوشد تا فرآیند استعداد های بالقوه موجود را در جهت ارتقاء اخلاقی و تربیتی در منطقه مسئولیتی به مرحله فعلیت رسانده و به هدف نهایی که تولید انسان کامل در آموزش و پرورش است نائل گردد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان اضافه کرد: نزدیکی این دو مجموعه (هسته گزینش و بسیج) دقیقاً در همین جاست. هر دو کوشش می کنند از نظر رفتارهای اخلاقی موجود در جهت آرمان های ناب فرهنگی با محتوای الهی، اعمال خود را به عینیت برسانند.

در این دیدار صمیمی که ریاست شورای عالی قشر دکتر گودرزی نیز حضور داشتند به اهمیت و نقشی که شخصیت و روحیه بسیجی برادر عباسی(سرپرست گزینش) در موقعیت و تکمیل عملکرد بسیج در مجموعه آموزش و پرورش می تواند داشته باشد اشاره نمودند و از ایشان تقدیر به عمل آورند.

در ادامه عباسی سرپرست گزینش از حضور پرسنل سازمان بسیج فرهنگیان استان در مجموعه گزینش آموزش و پرورش استان تشکرنموده و ضمن پیشنهاد تکرار این گونه جلسات انس خاطر نشان ساخت: ما در هسته گزینش از برگزاری نشست های اخلاقی و بصیرتی خاص اعضاء گزینش استان با مدیریت بسیج فرهنگیان استقبال می کنیم و چنانچه آن سازمان آمادگی داشته باشد در ساعت غیر اداری (بعد از ظهر) جلسات مربوطه را تشکیل و اجرایی نمائیم.

در پایان این دیدار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان از تعدادی مدیریت های گزینش سرکشی و با کارشناسان مربوطه دیدار و گفتگو نمودند.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: