آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گراش:
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گراش در بیانیه‌ای با اعلام انزجار خود از رژیم آل سعود خواستار پیگیری حقوقی این فاجعه از مجاری بین‌المللی شدند.
بسیج دانشجویی دانشگاه های گراش در بیانیه ای با  اعلام انزجار خود از رژیم آل سعود خواستار پیگیری حقوقی این فاجعه از مجاری بین المللی شدند.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:  

 

بسم الله الرحمن ارحیم

 

فاجعه منا و جان باختن مظلومانه هزاران نفر از حجاج و زوار بیت الله الحرام با لب تشنه آنقدر سنگین است که دل هر انسان آزاده ای را در سراسر جهان بدرد آورد.

 

عمق و شدت این فاجعه بار دیگر ثابت کرد که رژیم آل سعود نمی تواند صلاحیت پرده داری بیت الله الحرام را داشته باشد. رژیمی که حتی به کوچکترین مبانی انسانیت، یعنی پذیرفتن مسئولیت و احساس همدردی با خانواده های قربانیان این فاجعه، پایبند نیست.

 

تاریخ نام آل سعود را به واسطه کشتار کودکان و زنان بی گناه یمنی در کنار صهیونیست های کودک کش جنایتکار و کشتار حجاج با لب تشنه را در کنار یزید و شمر ثبت خواهد کرد.

 

دولت آل سعود اوج جنایت‌ها و خباثت‌های در حوادث قبل و بعد از فاجعه منا را حدی رساند که هشدار رهبر آزادی خواهان جهان، رهبر معظم انقلاب را بدنبال داشت.

 

ما دانشجویان انقلابی شهرستان ولایتمدار گراش با تأسی از رهبر معظم انقلاب این جنایت عظیم و هولناک را محکوم کرده و به حضرت ولی عصر (عج)، نائب بر حقش، به ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران و امت اسلامی تسلیت عرض کرده و از مسئولان خواستار پیگیری حقوقی این فاجعه از مجاری بین المللی هستیم.

 

به دولت و وزارت امور خارجه هشدار  می دهیم که بجای دست دادن با شیطان بزرگ که دستانش به خون میلیون‌ها انسان بی گناه از سراسر جهان بخصوص مردم بیدفاع سوریه، یمن، عراق و بحرین و غیره آغشته است؛ رسیدگی فوری به این فاجعه را در دستور کار خود قراردهد.

 

دولتمردان ما بدانند که ملت بیدار و غیور ایران اسلامی هرگز خباثت های آمریکای جنایتکار را در حق این سرزمین فراموش نکرده و بنا به فرموده امام راحل «اگر در سراسر آمریکا مسجد بسازند و بالای هر گلدسته شعار الله اکبر سر دهند باز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید.

 

 چنانچه به هر بهانه ای این رفتار که به عزت و اقتدار ایران اسلامی ضربه می زند، تکرار شود ما دانشجویان این شهرستان به همراه سایر دانشجویان انقلابی سراسر کشور ،ساکت نخواهیم نشست و پاسخ کوبنده ای به اینگونه رفتارهای نابخردانه خواهیم داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: