کد خبر: ۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
آيا شايسته نيست مرحمي باشيم بر زخم هاي دل رهبرمان؟

بسم رب الشهداء والصديقين

" من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا"

بنام خداوندي که خالق و هدايت کننده هر موجودي است همه از اويند و به سوي او باز مي گردند بنام آن مقتدري که حيات و مماتم در دست اوست بنام خداوند بينا و شنوائي که قيامت را به عمل برپا مي کند و حساب بندگانش را به فضل و کرم رسيدگي خواهد نمود خداي مهربان را سپاسگزارم که من را از جمله گروندگان به دين خود و از محبين اهل بيت پيامبر(ص) قرار داد اين توفيق بزرگ را عنايت فرمود تا در راه او جهاد کنم و جان ناقابلم را به راهش تقديم نمايم اکنون که قلم به دست گرفته و وصيت نامه خود را در صفحه ي کاغذي مي نگارم با قلبي مطمئن و اعتقادي محکم و اراده اي استوار از هر قيد و بندي جز پروردگارم دل کنده و عازم جبهه هاي حق عليه باطل هستم و مي روم تا دين بزرگي که اسلام بر گردنم دارد عاشقانه ادا کنم .

پاي در چکمه مي کنم و سلاح بر دوش مي گيرم و سينه کثيف دشمن را نشانه مي گيرم با قلبي پر از نفرت از دشمنان از خدا بي خبر با شعار کوبنده الله اکبر براي احياي دينم و صدور انقلابم و استواري دين رسول الله(ص) که سال هاي بيشماري در مظلوميت بوده و دشمنان خدا هر لحظه بر پيکر مقدس آن ضربه وارد کرده اند فداکاري و جانبازي مي کنم تا درخت پر بار و خون بار اسلام استوارتر گردد .

در اين برهه از زمان که فشارهاي اجانب به آخرين حد خود رسيده و مسلمين مظلوم را دسته جمعي قتل عام مي کنند و خون پاک علماي بزرگ را در محراب عبادت مي ريزند بايد با اماممان پيمان خون ببنديم و کمر همت بسته و مسلمانان جهان را از شر شيطان فرو مايه نجات دهيم و پرچم پر افتخار لا اله الا الله و محمدا رسول الله و علي ولي الله را در ميان جهان و بدن هاي خون غلطانمان برافراشته نگه داريم و چه گواراست جان را در اين راه تقديم نمائيم امروز همان روز عاشورائيست که همه آرزوي آن مي کرديم اي کاش بودم امام حسين را ياري مي کردم .

امروز پرچم دار امام حسين خميني بت شکن است بشتابيد بسوي کاروان حسين و ياري امام عزيزمان کنيد که راه سعادت همين است پيام شهيد غير از اين نمي تواند باشد که دست از اطاعت رهبري الهي برنداريد تا انشاءالله بواسطه اين اطاعت و شکرگذاري اين نعمت بزرگ مورد لطف و عنايت پروردگار بزرگ قرار گيريد و پيروزيتان در گرو اين تبعيت است خدا را شکر مي کنم که گفته هايم را با خون خود امضاء نمودم و مزه شيرين اين پيمان را چشيدم ولي شما را به خون تک تک شهدا و به خون سيد الشهدا قسم مي دهم که نگذاريد اين پير جماران تنها بماند و قلب مبارکش رنجور شود شما را به داده هاي اشکي که چون مرواريد به محاسن سفيدش مي ريزد و ناله يا رب يا رب سر مي دهد نگذاريد اسلام در غربت بماند و اين مرد خدا و حق طلب دشمن شاد شود آيا اين همه داغ که از همان اول داغ فرزند برومندش مطهري ها ، رجائي ها ، باهنرها ، شهداي محراب ، قتل عام هاي جنوب لبنان ، زمزمه خائنانه منحرفين داخلي و ... آيا اين همه درد و رنج ها کم است؟ آيا شايسته نيست مرحمي باشيم بر زخم هاي دل رهبرمان؟ يا ايها الذين آمنوا اوصيکم بالامام الخميني از برادران شهادت طلب سپاه و جمع پر از صفايشان مي خواهم که مانند گذشته حرمت و احترام سپاه را بواسطه تبعيت از امام حفظ کنند و لباس سبزشان را که با خون سرخ آبياري شده از شر دشمنان کينه توز نگهداري کنند . پدرم و مادرم شايد خبر شهادت فرزندتان دل هاي پاک شما را داغدار کند اشک گهربارتان بر گونه هاي نورانيتان جاري شود اما شما را وصيت مي کنم به مصيبت هاي مظلومانه سالار شهيدان حسين بن علي(ع) و ياران با وفايش و سيزده ساله برادرزاده اش قاسم به آن روزها و آن ساعت هاي زينب (س) ياد کنيد تا خدا به شما اجر دهد هيچ مصيبتي بزرگتر از مصيبت امام حسين(ع) نبود و نيست و نخواهد بود زيرا کسي براي تسليت و دلداري زينب و اهل بيت(ع) نرفت .

پدرم و مادرم از شما مي خواهم که در مرگ من بي صبري نکنيد و بيش از سه روز لباس عزا نپوشيد و اگر جسدم را آوردند آن را ببينيد و بخاطر حقوقي که بر اين فرزند حقيرتان داريد طلب عفو و بخشش مي کنم اميد است در قيامت پشت سر امام حسين(ع) همديگر را ملاقات کنيم . والسلام ـ محمد مهدي صالحي . خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار.

شهيد محمد مهدي صالحي درسال 1342 در شهرستان فسا و در ايام مقدس فاطميه به دنیا امد سرانجام 22 مهرماه سال 1365 شهادت را برگزيد و به وصال حق نائل شد.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: