کد خبر: ۶۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
امروز شهر همدان باز هم شاهد استقبال و حضور مردم به منظور میزبانی از شهیدی گمنام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان،شهر و مردم همدان باز هم به استقبال شهید بی‌سر 18 ساله‌ای رفتند که در مجنون به شهادت رسیده بود و در باران آمد و در باران نیز در خاک همدان آرام گرفت.

این مراسم که در ابتدا قرار بود در امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شود، به علت بارندگی شدید به حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) منتقل شد و مراسم سینه‌زنی و نوحه‌خوانی با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه برگزار و پیکر شهید در محوطه سپاه ناحیه شهر همدان به خاک سپرده شد.

سرهنگ "روح‌اله عروجی" معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان در حاشیه این مراسم شهدا را متعلق به جهان اسلام دانست و اظهار کرد: شهدایی که در یک ماه گذشته به شهر همدان آمدند، از سفر عشق بازگشتند. سفر عشقی که در آن به خاطر خدا، اسلام و امر به معروف و نهی از منکر از جان و مال و خانواده خود گذشتند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم همدان از شهیدان گمنام خاطرنشان کرد: شهیدان به تاسی از مولای خود امام حسین(ع) به جبهه رفته و جان خود را فدا کردند و استقبال مردم مومن و شهیدپرور همدان به خاطر رضای خدا و اجرای احکام نورانی قرآن و عشق و محبت به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی تاکید کرد: شهدای گمنام، گمنام نیستند بلکه جاویدالاثر و پیام آوران استقامت و شهادت در راه خدا هستند، سن شهیدان برای ما مهم نیست بلکه مهم فرهنگ شهادت و راهی است که این عزیزان رفته اند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

برچسب ها: شهادت ، شهید
نام:
ایمیل:
* نظر: