کد خبر: ۶۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
با انتخاب كردن حجاب اسلامى و تربيت صحيح فرزندان راه پيروزى اسلام را هموارتر كنید

من المومنين رجال صدقوما جاهدو الله عليه ومنهم من قضى بحبه و منهم من ينظرويدلو تبريلا

قرآن كريم شكر خدايا كه باز هم برمن مرحمت عطا كردى و بار ديگر را توفيق شركت در جهاد با دشمنان خدا را نصيب ساختى با سلام و درود به امام زمان (عج) و نايب بر حقش امام خمينى و رزمندگان كفر ستيز جبهه اسلام و به معلولين و مجروحين جنگ تحميلى و اسرا و روان پاك شهداى اسلام بار خدايا در حالى اين وصيت نامه را مى نويسم كه تمام بدنم به لرزه افتاده و بر آنم كه خداى ناكرده اين هم مورد قبول رضاى خدا واقع نشود و نه براى من مشكلى را حل نكند بلكه بارى به گناهانم ولكه اى به رو سياهيم بيفزايد و آن دنيا باشرم و خجلت در رويا روى كسانى كه اين وصيت نامه را به عنوان وصيت نامه يك شهيد خوانده اند قرارگيرم.

بار خدا يا هر كه از تو در خواست مطلبى مى كند حتما ذره اى حتى به اندازه ارزن نزد تو آبرو دارد امامن با چه زبان و با چه سند ومدركى از تو در خواست كنم و العفو بگويم خدايا اينان آمده اند تا در مراسم شهيد شركت كنند وبه نيت خالصانه آمده اند اما اگر خداوند گناهان مرا نبخشى پس چگونه مى توانم در صف شهيدان باشم خدايا به اميد بخشش و رضايت تو آمدم و مرگ را پذيرفتم پس بار خدايا تو را به كلمه مقدس شهيد قسم ،مرا از عذاب خويش عفو كن و نافرمانيهايم را ناديده بگير.

اى كسانى كه اين وصيت نامه مرا مى خوانى و يا مى شنوى شما ر ا به حق مقربان درگاه خداوند وبه حق تشنگى كودكان امام حسين (ع) در دشت كربلا برايم طلب مغفرت كنيد وبراى من از خدا آمرزش بخواهيد كه بنده اى رو سياه و در مانده ام برادران وخواهران عزيز دنيا با اين همه رزق و برق و تجملات در هنگام مرگ وورود به سراى آخرت هيچ ارزشى ندارد آنكه به بهشت مى رود و آنكه در دوزخ مى نهد هردو از اين دنيا بيفزاريد پس بيائيم و اعتقاد خود را بر اين مبنى استوار سازيم كه از دنيا براى آخرت بهر ه بگيريم كه الدنيا مزرعت الاخر ت دراين مزرعه بذرهاى نيكى و محبت و خوش قلبى كه سر چشمه گرفته از تقوى و ايمان به خداوند باز پيش است بكاريم و محصول كشته هاى خويش در قيامت با سر افرازى و سر بلندى بدست آوريم.

پس هيچگاه از ياد خدا غافل نباشيد و همواره اورا در كارها ى خود شاهد و ناظر ببينيد براى فرج امام وسلامتى و طول عمر نايب عاليقدرش امام خمينى دعا كنيد و پشتيبان ولايت فقيه باشيد همواره در خط اما م وپيرو رهنمودهاى معظم باشيد مسئولين و دست اندركاران جمهورى اسلامى را حمايت كنيد و از او و آنان سرپيچى نكنيد رزمندگان را يارى داده و همواره د ر صحنه هاى مبارزه با استكبار جهانى حاضر باشيد سنگر شهيدان را خالى نگذاريد و بازماندگان ايشان را از خويش نرنجانيد.

كسانى كه دراين جامعه اسلامى در حال گذرانيدن تحصيل مى باشند علم خويش را در خدمت به اسلام و محرومين صرف كنند و مقام خود را مرهون خون شهدا بدانند.

خواهران محترم با كامل كردن حجابتان و با انتخاب كردن حجاب اسلامى و تربيت صحيح فرزندان راه پيروزى اسلام را هموارتر كرده وبا پاكى و عفت خود حجاب را اصلاح نماييد.

به گفته شهيد حجاب تو كوبنده تر از خون سرخ من است در پايان از هيچ خودى توقع ندارم كه به خاطر مراسم من وقت يا امكاناتى كه در پيشرو اهداف اسلام موثر ترند بكار برد پس امكانات خود را صرف جامعه و جنگ بكنيد كه خون شهدا در اين راه ريخته شده است. در آخر همه دوستان وآشنايانو اقوام وبستگان خصوصا برادران مسعودزارع مظاهر و عسكرى وديگربرادران كه در طول مديريت آشنائى متحمل زحمات اين جانب شده اند حلاليت مى طلبم و اميدوارم كه آنها مرا عفو نمايد. اگر انشاءالله جنازه من نيامد زهى سعادت كه به آرزوى خود رسيده ام ولى اگر جنازه ام آمد آن را هر كجا كه پدر ومادر صلاح دانست خاك سپاريد و از بكاربردن تحولات وتشكيلات بطوركلى جلوگيرى شود اميد پيروزى رزمندگان برابر قدرتهاى جهانى و باز شدن قبر امام حسين (ع) و ظهور امام زمان (عج) از همگى التماس دعا دارم عمر امام مستدام باد.

سردار شهید محمد جواد صادقی در سال 1345 در شهرستان آباده به دنیا آمد سرانجام درعملیات کربلای 4 در تاريخ 14 مرداد ماه سال 1365 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسيد.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: