کد خبر: ۶۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
سازمان بسیج اساتید فارس منتشر کرد:
يوم الله 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، يادآور حماسه‌هاي بزرگي است كه هريك برگ زريني از رشادت و پايبندي ملت آزاديخواه و استكبار ستيز ايران اسلامي به آرمان‌هاي انقلابي و فطرت پاك انساني در راه مبارزه با تفكراستكباري و شيطاني با ايمان و از خود گذشتگي تجلي پيدا نمود و در تاريخ انقلاب اسلامي ايران به ثبت رسيد.
پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، «فَأَمَّا عادٌ فَاسْتَکْبَرُوا فِی الاْءَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ وَ قالُوا مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّةً أَ وَ لَمْ یَرَوْا أَنَّ اللَّهَ الَّذی خَلَقَهُمْ هُوَ أَشَدُّ مِنْهُمْ قُوَّةً وَ کانُوا بِآیاتِنا یَجْحَدُونَ»؛ «امّا قوم عاد به ناحق در زمین تکبّر ورزیدند و گفتند: چه کسی از ما نیرومندتر است؟! آیا نمی دانستند خداوندی که آنان را آفریده است از آنها قوی تر است؟ و [به سبب این پندار] پیوسته آیات ما را انکار می کردند.» سوره فصلت آیه 15

يوم الله 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، يادآور حماسه‌هاي بزرگي است كه هريك برگ زريني از رشادت و پايبندي ملت آزاديخواه و استكبار ستيز ايران اسلامي به آرمان‌هاي انقلابي و فطرت پاك انساني در راه مبارزه با تفكراستكباري و شيطاني با ايمان و از خود گذشتگي تجلي پيدا نمود و در تاريخ انقلاب اسلامي ايران به ثبت رسيد.

حرکت دانشجویان پیرو خط امام(ره)، در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که مرکز تمامی این فتنه‌ها و جریانات ضدانقلابی، علیه انقلاب اسلامی بود بغض فروخورده سالها ظلم و جنایت دولت استکباری شیطان بزرگ بود که در 13 آبان 58 سر باز کرد و و به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی انقلاب دوم ملت ایران را رقم زد. در همان روزها نیز خط سازش، تلاش داشت تا تاریخ سراسر جرم و جنایت آمریکایی‌ها را با ترفندهایی از ذهن مردم ایران پاک نماید که البته چنین نشد و نخواهد شد.

از موضوعات جدی روزهای اخیر مخصوصا پیرامون مذاکره و ارتباط با شیطان بزرگ، مرحله جدیدی از پروژه‌ی امام‌ زدایی و تحریف در اندیشه های امام(ره) را شاهد هستیم. در دهه هفتاد، پس از روشنگری و آگاهی‌بخشی نیروهای انقلاب، در مورد پروژه‌ امام‌ زدایی و استحاله انقلاب اسلامی، خوشبختانه این جریان با ناکامی جدی مواجه شد. لیکن اکنون شیوه‌ های منافقانه دیگری را برای امام‌زدایی به کار گرفته اند و به جای انکار و نفی اندیشه های امام(ره)، تلاش دارند تا با تحریف اندیشه های آن بزرگ مرد، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تضعیف کرده و عطش مفرط خود در کسب قدرت را فرونشانند. هنوز نوای خوش پیر جماران در گوشمان طنین انداز است که در تعیین خط مشی مبارزه با استکبار و آمریکای جنایتکار مطرح می کردند که تا زمانی که قدرت های مستکبر جهان از بین نروند، محال است که انسان ها به صلح و آرامش، سعادت و امنیت و عدالت دست یافته و به حقوق الهی خود برسند. امام خمینی به روشنی و بی هیچ پرده پوشی در مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن، حاکمان کاخ سفید اعلام می فرمودند: ما اگر چنانچه قدرت داشته باشیم تمام مستکبرین را از بین خواهیم برد.

توطئه های مستمر راس نظام سلطه برای تعرض به منافع و حقوق جمهوری اسلامی ایران، نشان از اوج خباثت، ددمنشی، سلطه‌گری، زورگویی،قلدری و تهدید ایالات متحده برای فشار بر نظام اسلامی بود که به لطف حضور پر شور مردم حزب الله ایران اسلامی، درایت رهبر عزیز انقلاب و به برکت خون شهدای انقلاب و لطف باریتعالی خنثی شد و انقلاب بزرگ مردم ایران همچنان طوفنده و پاینده به راه خود ادامه می دهد.

نظام سلطه و خط سازش در داخل همواره و در این روزها بیشتر، به دنبال این موضوع است که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را باید در تحریم‌ها، سیاست خارجی و هضم در نظام بین الملل جستجو کرد حال آن که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای بارها نسبت به توجه به ظرفیتهای داخلی و اتکای به توانمندیهای جوانان برومند کشورمان تاکید داشته و حتی فرمودند خود را برای مبارزه با استکبار آماده کنید.

رهبر عزیز انقلاب به تاسی از معمار بزرگ انقلاب اسلامی خمینی کبیر نیز مقتدرانه در مقابل توطئه های نظام سلطه ایستاده اند و هنرمندانه برای پاسخ به برخی ابهامات در مساله ارتباط با آمریکا بحث "نرمش قهرمانانه" را مطرح نمودند.

ملت بزرگ ایران شعار «مرگ بر آمریکا» را هیچگاه از یاد نخواهد برد و بر تقویت مبارزه با ظلم و استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار تاکید دارد، شعاری که امروز مرزهای جمهوری اسلامی را درنوردیده و در میان سایر ملتهای ستمدیده جهان نیز طنین انداز شده است.

کانون های بسیج اساتید استان فارس ضمن دعوت از آحاد و اقشار مختلف ملت ايران به‌ويژه نسل بالنده، شاداب و آينده‌ساز جوان كشور به حضور پرشور و گسترده در آيين‌ها و مراسم 13 آبان‌ماه و روز ملی مبارزه‌ با استكبار جهاني همراه مردم در اين نمايش تجديد ميثاق ايرانيان با آرمان‌هاي امام خميني (ره) و بيعت مجدد با ولايت فقيه و رهبر حكيم و فرزانه انقلاب اسلامي شركت خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: