آخرین اخبار
کد خبر: ۷۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
بسیج دانشجویی کازرون:
بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون با انتقاد از حامیان داخلی غرب و فراموشی جنایت های آمریکا توسط آنان، مذاکره با آمریکا را بدون نفع و پرضرر دانستند و بر ادامه خط اصیل «انقلاب» و شعار «مرگ بر آمریکا» تاکید کردند.
بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون به مناسبت یوم الله 13 آبان با صدور بیانیه ای با انتقاد از حامیان داخلی غرب و فراموشی جنایت های آمریکا توسط آنان مذاکره با آمریکا را بدون نفع و پرضرر دانستند و بر ادامه خط اصیل انقلاب و شعار مرگ بر آمریکا تاکید کردند.

 در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز که دلسپردگان به شیطان بزرگ بر خیانت های آمریکای جنایت کار چشم و گوش بسته اند و سعادت خود را در گرو دست دادن با یزیدیان زمان می دانند فرزندان انقلابی امام خامنه ای (مدظله العالی) با حرکت در مسیر ولایت امید های این جرثومه فساد (آمریکا) را نا امید می کنند و بار دیگر ثابت خواهیم کرد از کوفیان زمانه نیستیم و مکتب ما برگرفته از قیام سرخ عاشوراست.

این بیانیه «اسلام رحمانی» را کلید واژه ای برای انحراف از مسیر اصیل انقلاب می داند و می افزاید: «یکی از کلید واژه هایی که این روزها بر سر زبان ها می چرخد «اسلام رحمانی» است. اسلامی که برای تبلیغ خود امام حسین(ع) این سرور آزادگان عالم را هم سازش کار معرفی می کند.

بسیج دانشجویی کازرون در ادامه تصریح می کند: اسلامی که مطرح کنندگانش با عوام فریبی می‌‌خواهند جایگزین «اسلام انقلابی» کنند، هیچ قرابتی با «اسلام انقلاب» و اسلام برگرفته از «آیات قرآن» ندارد و هیهات که دانشجویان پیرو امام و رهبری اجازه دهند تولی و تبری از انقلاب اسلامی حذف شود.

دانشجویان در این بیانیه رابطه با آمریکا را بدون نفع و پر ضرر برمی شمرند و رفع نیاز های کشور را در اتکا به توان داخلی می دانند و اذعان می دارند: ما دانشجویان آمریکا را نماد تمام خباثت های تاریخ می دانیم و بر قول رهبر و مقتادیمان که فرمود: «با رابطه با آمریکا مخالفیم به خاطر ضرر های بیشماری که دارد و منفعتی که اصلا ندارد» هستیم و با استواری و صلابت اعلام می داریم حاضریم در تمام ابعاد نیاز کشور را برآورده کنیم تا برخی به نام ملتی که صدها هزار شهید در راه استقلال، عزت و اعتقادش تقدیم کرده است در برابر دشمن دست دراز نکنند.

این بیانیه در پایان تصریح می کند: «شعار مرگ بر آمریکا» تداعی کننده ندای «هیهات من الذله» سیدالشهدا علیه السلام است و تا برکندن ریشه استکبار جهانی با تمام توان آن را ادامه خواهیم داد و از هیچ تحریم و تهدیدی نمی هراسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: