کد خبر: ۷۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، در بخش هایی از وصیت نامه شهید علی اصغر زاهدی از شهدای فرهنگی شهرستان داراب آمده است: هدف از رفتن به جبهه چیزی نیست مگر مبارزه با دشمن درونی خود(جهاد اکبر) و نزدیک شدن به الله و رشد صفات الهی در خود که ان شاء الله به کمال انسانیت برسم و لیاقت شهادت پیدا کنم و زندگی جاودانی که خدا وعده داده است کسب نمایم.

توصیه های شهید:

-اگر سعادت شهادت یافتم و در خط اول جبهه به شهادت رسیدم مرا بدون غسل و کفن به خاک بسپارید.

-پدر و مادرم، در مرگ من همان قدر گریه کنید و ناراحت باشید، که برای دیگر شهدا گریه می کردید و متاثر می شدید که " إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرينَ ".

-برادرم، همه کارهایت را برای خدا انجام ده و دست از امام که حسین زمان است بر ندار و از او پیروی کن و این را بدان که "هر روز عاشورا و هر زمینی کربلاست".

- خواهرم، شاگرد زینب(س) باش و از او درس بیاموز.

-شما ای مومنین،" وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ " چون امروز هر اختلافی به نفع آمریکاست و شیطان بزرگ و ایادی او بهره برداری می کنند و پیام قرآن است که " إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ " .

-و شما جوانان فریب خورده شرق و غرب، ندای آزادی اندیشه را از علی(ع) بشنوید، که فرمودند:" تفكرُ ساعةٍ افضل من عبادة سبعین سنةٍ ".

-و تو ای ضد انقلاب بدان که امام می فرماید "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند". پس تو دیگر در برابر قدرت ایمان این مردم که کاره ای نیستی بیا و دست از کارت بردار و بدان که " جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ".

 

یادآور می گردد: معلم شهید علی اصغر زاهدی در 7 فروردین سال 1361 در منطقه شوش به فیض شهادت نائل آمد.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: