آخرین اخبار
کد خبر: ۷۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
مدیر تربیت بدنی ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبرداد:
مدیر تربیت بدنی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی شهدای دانشجوی این استان خبر داد.
سید حامد حق پرور در جمع مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: جشنواره فرهنگی، ورزشی شهدای دانشجوی استان فارس در راستای گرامیداشت یادواره سرداران و 380 شهید دانشجوی این استان  از 27 آبان تا پنجم آذرماه سال جاری در شیراز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی، ورزشی یادواره شهدای دانشجوی فارس در رشته های فوتسال، تکواندو، تنیس روی میز و کشتی آزاد برگزار می شود افزود: این جشنواره ویژه دانشجویان دانشگاه های هشر شیراز و استان فارس است.
حق پرور با بیان اینکه جشنواره فرهنگی، ورزشی به همت بسیج دانشجویی استان فارس می شود اضافه کرد: در این جشنواره دانشگاه شیراز، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، دانشگاه های آزاد شیراز، علوم پزشکی، پیام نور و علمی، کاربردی فارس، سپاه فجر و کنگره سرداران و 15هزار شهید ولایتمدار استان فارس نیز همکاری می کنند.
مدیر تربیت بدنی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از شرکت 400 نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: در رشته فوتسال 20 تیم شرکت کرده اند که در 4 گروه پنج تیمی به رقابت می پردازند.
حق پرور با بیان اینکه توسعه و تعميم ورزش و پرورش نير هاي بدني و تقويت روحيه سالم افراد در پيشبرد اهداف تعليم و تربيت به­ ویژه مربيان نسل جوان، از طريق مشاركت، مثبت و كارساز است تصریح کرد: ورزش همگاني ابزاری براي سلامتي، نشاط، رشد ظرفيت­هاي اخلاقي و رفتارهاي اجتماعي و عاطفي است.
وی با تاکید بر توسعه و گسترش ورزش ­های همگاني در بين دانشگاهيان و غني سازي اوقات فراغت دانشجويان به وسیله ورزش گفت: جشنواره های ورزشی فرصت بسیار خوبی برای شناخت استعدادهای ورزشی است.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: