جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۸:۴۳
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶
بسیج قیروکارزین طی بیانیه ای گفت:
امروزه آوازه ایثار و مقاومت فرزندان بسیجی خمینی کبیر در لبنان و سوریه و فلسطین و یمن و عراق و جای جای جهان مایه امید انسان­های مظلوم و تحت ستم و پرچم بیداری آزادی خواهان عالم در مبارزه با ظلم و استبداد است.

بسمه تعالی

بیانیه روابط عمومی سپاه ناحیه قیروکارزین به مناسبت هفته بسیج

 




(بسیج را می توان یکی از ثمرات ارزشمند نظام مقدس اسلامی دانست.)

    یکی از ارزنده ترین یادگارهای امام راحل در سال­های آغازین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشکیل نهاد مقدس بسیج مستضعفین بود.

     بسیج را می­توان یکی از ثمرات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که در زمین حاصلخیز و پرافتخار دفاع مقدس رشد نمود و با شکست دشمنان ملت ایران در عرصه­ های مختلف، امروز به نیروی قدرتمندی تبدیل شده است که از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر رفته و به یک نیروی مقاومت بزرگ در جهان اسلام بلکه در همه دنیای تحت ستم تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان مستکبران و ظالمان گرفته است.

     امروزه آوازه ایثار و مقاومت فرزندان بسیجی خمینی کبیر در لبنان و سوریه و فلسطین  و یمن و عراق و جای جای جهان مایه امید انسان­های مظلوم و تحت ستم می باشد و پرچم بیداری آزادی خواهان عالم در مبارزه با ظلم و استبداد است. و آنچه امروزه در سالروز تأسیس این نهاد مقدس بیش از گذشته به آن نیازمندیم ترویج تفکر بسیجی در جامعه است که بنا به فرمایش آن پیر روشن ضمیر« اگر به کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد ماند.»

                                     اعلام موضع بسیج شهرستان قیروکارزین درباره بعضی ازمسائل درهفته پرفروغ بسیج

     ملت بزرگ ایران موفقیت­های درخشان خود در عرصه­ های مختلف علمی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را مدیون ایثار و مجاهدت راد مردانی می­داند که با پا فشاری بر آرمان­های مقدس امام راحل و تبعیت خالصانه از ولی امر­مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه­ ای از خطرات و مشکلات نهراسیدند و با تلاش و فداکاری وصف ناپذیر، ملت خود را در میان ملل جهان سرافراز نمودند و در این مقطع حساس از تاریخ پر­افتخار انقلاب اسلامی، پر صلابت و استوار در پیروی از فرمان امام خویش هرگز تردید نخواهند نمود و در مقابل توطئه نفوذ و سازش در مقابل جبهه استکبار خواهند ایستاد و شیفتگان به غرب و استکبار را از عملکردشان پشیمان خواهند نمود.

     ما پیروان مکتب سرخ عاشورا با خدای بزرگ و خون شهیدان سرافرازمان پیمان می­بندیم که شعار هیهات مناالذلة حسین (ع) را نصب العین خود قرار داده و به هیچ کس در هیچ جایگاهی اجازه ندهیم با تسلیم و ذلت پذیری در مقابل دشمن به دژ مستحکم عزت و سرافرازی ملت مسلمان ایران کوچکترین آسیبی وارد نماید. و ان­شاء­الله پرچم مقدس جمهوری اسلامی را که متبرک به خون عزیزترین فرزندان این ملت است با دست رهبر جانباز و فرزانه انقلاب به دست با کفایت حضرت صاحب الامر (عج) بسپاریم.

 

(نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قیروکارزین)

نام:
ایمیل:
* نظر: