آخرین اخبار
کد خبر: ۷۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
به همت بسیج سازندگی فارس صورت گرفت؛
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس گفت: دهکده های اقتصادمقاومتی در استان فارس به همت بسیج سازندگی سپاه فجر فارس تشکیل شده است.

عبدالحمید اسماعیلی در گردهمایی سفیران زینبی کاروتلاش که به همت بسیج دانشجویی استان فارس و با حضور مسئولان و فعالان خواهر گروه های جهادی دانشجویی این استان در شیراز برگزار شد با بیان اینکه بسیج با جهاد و ایثار عجین شده است، به نقش خواهران در بسیج سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان جهادگر با حضور در روستاها و کمک به مناطق محروم، طعم محرومیت ها را چشیده اند و راهکار حل این مشکلات را می دانند.

وی با تاکید بر ورود دانشجویان جهادگر به حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: دهکده های اقتصادمقاومتی در استان فارس به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس راه اندازی شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از اقتصادمقاومتی به عنوان نسخه بومی و اسلامی و یک نسخه شفابخش برای حل مشکلات اقتصادی کشور نام برد و با تاکید بر پرهیز از اقتصاد برون زا اضافه کرد: با اقتصادمقاومتی و کارجهادی می توان نفوذ را نهی کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه استفاده از رویکردهای بومی و ظرفیت های درونی موجب رشد کشور می شود، یکی از دلایل امنیت امروز کشور را تکیه بر ظرفیت های درونی برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان با انجام کارهای جهادی موجب خنثی شدن اقدامات استکبار می شوند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی دانشجویی نقش حمایت کننده در اقتصاد مقاومتی دارند، بر برنامه ریزی مدون و قوی تاکید کرد و گفت: در عرصه های ی هنری، صنایع دستی، ترویج کشاورزی و... می توان روستاییان را حمایت کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، الگوسازی، تولید، اشتغال و ارزان سازی را از نمودهای عینی جهاداقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: با باید سازماندهی و درکنارهم قراردان تخصص زمینه موفیقت در برنامه ها را فراهم کرد.

در این برنامه که به صورت کارگاه آموزشی تخصصی برگزار شد، حجت الاسلام بابانژاد مسئول گروه جهادگران سفیر قم نیز به تشریح نحوه اجرای اردوهای جهادی پرداخت و دانشجویان نیز نظرات، ایده ها و پیشنهادات خود را برای اجرای هرچه بهتر اردوهای جهادی ارائه دادند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: