کد خبر: ۷۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
شهسواری در جمع اساتید بسیجی فارس گفت: وجود فرقه های ضاله و انحرافی نتیجه همین نبرد فکری و فرهنگی غرب است که وهابیت و بهائیت از بارزترین آنهاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، دکتر شهسواری در جمع اساتید سرگروه صالحین به بررسی چگونگی پیدایش فرق انحرافی پرداخت و گفت: پس از بعثت پیامبر اکرم (ص) و پس از پایان یافتن تبلیغ پنهای اسلام توسط رسول اکرم (ص) و رسیدن به تبلیغ آشکار اسلام دشمنان اسلام 4 نبرد را بر علیه پیامبر و دین مبین اسلام شروع کردند.


وی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره در هر سطحی تلاش داشتند که به اسلام ضربه بزنند و از هر راهی برای ضربه زدن به اسلام استفاده ی کردند، چهار نبرد را علیه اسلام اینگونه اشاره کردند:

نبرد اول: نبرد سیاسی است: این نبرد که با اعلام رسالت و تبلیغ آشکار دین مبین اسلام شروع شد و دشمنان اسلام با نسبت دادن القاب شاعر، دیوانه و ایجاد بدبینی، کودتا برای قتل پیامبر، شایعه سازی و ... روی آوردند که خوشبختانه هیچ کدام نتوانست به نتیجه برسد.

نبرد دوم: نبرد اقتصادی است: این نبرد نیز با نوشتن عهد نامه ای که در آن آمده بود هرگونه خرید و فروش با مسلمانان ممنوع هست، در هر مناقشه و دعوای حتی اگر حق با مسلمانان باشد نباید با آنان بود، منحصر کردن علوم و دانشهای تخصصی و کاربردی برای خودشان، تحریم و تهدیدهای اقتصادی در شیب ابی طالب نیز از نمونه های بارز این نوع نبرد دشمن علیه مسلمانان هست.

نبرد سوم: نبرد نظامی است: دشمنان اسلام بعد از اینکه نتوانستند با گزینه سیاسی و اقتصادی اسلام را از بین ببرند به گزینه نظامی روی آوردند و با ایجاد جنگ های بر علیه مسلمانان مانند جنگ بدر، احزاب و ... تلاش کردند به حذف اسلام بپردازند

نبرد چهارم: نبرد فکری و فرهنگی است: این نبرد که به تعبیر رهبر انقلاب همان ناتوی فرهنگی یا شبیخون فرهنگی است از دو نبرد قبلی بسیار خطرناکتر و مصیبت بارتر است چرا که این نبرد، نبردی پنهان است و بسیاری از مردم متوجه آن نمی شوند. در این نبرد مغز و قلب انسان ها مورد هدف دشمنان است. این نبرد پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) شروع شده و امروزه با گذشته بیش از هزار سال از آن هنوز هم از نبرد های اصلی دشمنی دشمنان علیه اسلام است.


شهسواری وجود فرقه های ضاله و انحرافی را نتیجه همین نبرد دانست و گفت: یکی از بارزترین این فرق که دقیقاً با هدف ضربه زدن به اسلام در مقابل آن قدم علم کرده است و با پولهای غرب و اسرائیل در سرتاسر جهان به ویژه منطقه خاورمیانه در حال تبلیغ است، فرقه ضاله وهابیت و بهائیت است.

شهسواری ویژگی مشترک این سه نبرد را در دو چیز دانست و گفت: از اشتراکات این چهار نبرد این است که همه سعی دارند که در درجه اول اگر بتوانند به محو و مسخ اسلام برسند و در درجه دوم به ارائه یک جایگزین برای آن بپردازند.

وی وجود و پیدایش اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی، اشائه فرقه های مانند بهائیت و وهابیت و دها و صدها فرق ساختگی دیگرا را با هدف دوری اذهان مردم دنیا از اسلام و خدا دانست.

شهسواری با اشاره به این صحبت رهبری که فرمودند «اگر اسرائیل به ما حمله کند ما حیفا را با خاک یکسان می کنیم» گفت: شاید در نظر اول نتوان متوجه این شد که منظور رهبر انقلاب از اینکه حیفا را با خاک یکسان می کنیم چیست اما با کمی بررسی می توان دریافت که حیفا مرکز تولید و رشد فرقه های ضاله برای مبارزه با اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان این نکته که باید در کشور مراقب اشاعه فرقه های مختلف بود اظهار داشت: امروز در شیراز جریان های مختلفی در حال رشد و گسترش هستند که از مهمترین آنها جریان صوفی گری است که از مصیبت بارترین فرقه های این جریان، فرقه گنابادی است.

وی با تأکید بر این مطلب که امروزه دشمنان اسلام بصورت پنهان و نفوذی و آشکارا تمام تلاش خود را می کنند که نبض اقتصاد، فرهنگ، سیاست، دانشگاهها، سینماها و ... در جامعه اسلامی ایران به دست کسانی بیافتند که تمایل و گرایش فکری به سمت غرب و آمریکا داشته باشند.



انتهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: