کد خبر: ۷۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
سومین یادواره 19 شهید روستای دهبار؛
نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز تصریح کرد: یادواره شهدا باید راه امام (ره) را تبیین کند و برای جوانان جنگ امروز را روشن کند تا شاهد رفتارهایی مانند سال ۸۸نباشیم و افرادی که شعار نه غزه، نه لبنان را سر میدهند راه مبارزه را به عکس طی کرده و این عین بی عقلی است.

به گزارش دفاع پرس از مشهد، سومین یادواره 19 شهید و اولین همایش ایثارگران، در روستای دهبار از توابع بخش طرقبه با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و همچنین حجت الاسلام ایزدی امام جمعه طرقبه، سردار محمود باقرزاده از یادگاران دفاع مقدس، محمد دهقان نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی، و جمعی دیگر از مسئولین محلی برگزار شد.

محمد دهقان نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شهدا و ایثارگران برای دفاع از ولایت فقیه رفتند و خودشان را برای راه امام (ره) فدا کردند زیرا امام خمینی پرچم ضد ظلم و ضد فساد را برافراشت و خودش پای این پرچم ایستاد و فرمود"تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و تا پرچم لا اله الا الله بر بالای گیتی به اهتزاز در نیاید این مبارزه ادامه دارد."

وی افزود: در این مسیر امید امام (ره) به پابرهنگان و توده مردم بوده و همین مردم در این مسیر استقامت کردند و کسانی تا پایان در این مبارزه هستند که طعم فقر و محرومیت را چشیده باشند و این مسیر با زندگی شاهانه و دنیا طلبی تناسبی ندارد.

دهقان خاطر نشان کرد: پیام امام خمینی در آستانه هفته بسیج این بود که ساده اندیشی است که فکر کنید جنگ تمام شده و باید بسیج باقوت به کارش ادامه دهد و به فکر تشکیل بسیج جهان اسلام باشد.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز یادآور شد: بزرگ ترین همایش بشری در تاریخ جهان اسلام در ایام اربعین حسینی برگزار می شود که خار چشم دشمنان است.

دهقان تاکید کرد: کسانی که می گویند سرنوشت عراق و سوریه برای ما مهم نیست انسان های خام اندیشی هستند.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز تصریح کرد: یادواره شهدا باید راه امام (ره) را تبیین کند و برای جوانان جنگ امروز را روشن کند تا شاهد رفتارهایی مانند سال  ۸۸نباشیم و افرادی که شعار نه غزه، نه لبنان را سر میدهند راه مبارزه را به عکس طی کرده و این عین بی عقلی است.

در پایان مراسم از خانواده های شهدا و جانبازان روستای دهبار با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر گردید.

برچسب ها: یادواره شهدا
نام:
ایمیل:
* نظر: