کد خبر: ۷۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
امیر سرتیپ والی اویسی و امیر حسین خلیلی با مرور خاطرات عملیات‌هایی که حضور شهید بابایی در آن موجب موفقیت شده بود مهمترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار را شایستگی، توانمندی، هوشیاری و در عین حال ایمان و تواضع می‌دانند.

به گزارش ایسنا مسابقه " فرمانده" که ویژه هفته بسیج تهیه شده و به مرور خلاقیت‌های فرماندهان سال های دفاع مقدس می‌پردازد امروز در یکی دیگر از قسمت‌های خود با حضور دو داور از طراحان عملیات‌های هوایی سال‌های دفاع مقدس و همرزمان شهید بابایی به مرور خاطرات این شهید می‌پردازد.

بر اساس اعلام شبکه رادیویی ایران، در این برنامه داوران با تاکید بر حضور خالصانه و هوشمندانه شهید عباس بابایی به عنوان عامل موفقیت در بسیاری از عملیات‌های سال های دفاع مقدس تاکید کردند: روح میهن دوستی و دفاع از اسلام و آب و خاک، باعث انگیزه جدی در این سال‌ها است.

امیر والی اویسی و امیر حسین خلیلی با مرور خاطرات عملیات هایی که حضور شهید بابایی در آن موجب موفقیت شده بود مهمترین ویژگی‌های این شهید را شایستگی، توانمندی، هوشیاری و در عین حال ایمان و تواضع می‌دانند تا جایی که حضور در آخرین عملیات و دفاع از ایمان و باور هایش بر سفر به خانه خدا پیش گرفت و این شهید بزرگوار در عملیاتی همزمان با عید قربان به دیدار حق شتافت.

مرور خاطرات دیگر فرماندهان شجاع نیروی هوایی همچون شهید اردستانی از دیگر مطالب طرح شده در این برنامه است.

مسابقه فرمانده ویژه هفته بسیج از شنبه 30 آبان تا سه‌شنبه سوم آذر از ساعت 15:30 از شبکه رادیویی ایران با اجرای علیرضا تابان و تهیه کنندگی کیاناز کاوه روی آنتن می رود.

برچسب ها: شهید بابایی
نام:
ایمیل:
* نظر: