کد خبر: ۷۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
رئيس سازمان بسيج سازندگي گفت: صدور مجوز براي واحدهاي توليدي و صنعتي در پيچ‌وخم مقررات اداري است و نياز به بازنگري از سوي دستگاه‌هاي اجرايي دارد.
به گزارش روابط عمومي بسيج سازندگي فارس وبه نقل از خبرگزاري فارس ، سردار نعمان غلامي ظهر امروز در همايش شكوه هجرت و طلايه‌داران اقتصاد مقاومتي در سخناني اظهار داشت: گرفتن مجوز براي واحدهاي توليدي در ايران برخلاف كشور چين كه آن را يك كار جهادي، انقلابي و جذب سرمايه و سرمايه‌گذاري تلقي مي‌كنند، با مشكلات و موانع بسياري روبه‌رو است.

وي خاطرنشان كرد: براي تسريع در اجراي اقتصاد مقاومتي و رونق در بخش‌هاي صنايع تبديلي نياز به تعامل و همكاري بين دستگاه‌هاي اجرايي و واحدهاي توليدي و گروه‌هاي جهادي بيش از گذشته در كشور احساس مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج سازندگي تصريح كرد: با توجه به گروه‌هاي جهادي كه جرياني تأثيرگذار در رونق اقتصادي، توليدي و عمراني است، بسياري از محروميت‌ها از ميان برداشته مي‌شود و جواناني كه در اين عرصه خدمت مي‌كنند، تبديل به مديري لايق در جامعه اسلامي مي‌شوند.

غلامي با اشاره به اينكه شناسايي استعدادها در يك روستاي دورافتاده كه با آموزش و مهارت‌هاي حرفه‌آموزي توام شود، الگويي موفق را در توليد مي‌سازد، افزود: كشاورز بايد در راستاي توجه به مديريت جهادي به‌سوي علمي‌شدن گام بردارد تا محصول بيشتري توليد كرده و آن را به بازار هدف عرضه كند.

وي بيان داشت: كار جهادي در قالب اقتصاد مقاومتي بايد در طول سال تداوم و استمرار داشته باشد، تا كشور را از وابستگي نجات داده و به خودكفايي اقتصادي، كشاورزي و ديگر زيرساخت‌هاي توليدي برساند.

رئيس سازمان بسيج سازندگي اضافه كرد: رسيدن به خودكفايي نياز به ابزار و حمايت‌هاي بيشتري از سوي دستگاه‌هاي اجرايي دارد و در اين راستا اتصال به اقيانوس مواج و نوراني تفكر بسيجي، توجه به فرهنگ كار و تلاش و نيز تحقق فرامين مقام معظم رهبري ضروري است.

غلامي بيان داشت: توجه به رويكرد جهادي جوانان خلاق، نوآور و مبتكر و نيز جلوگيري از ورود كالاهاي قاچاق كه توليدات داخلي را با مشكل روبه‌رو كرده و درنتيجه بيش از 5 ميليون اشتغال را براي كشورهايي كه كالا وارد ايران مي‌كند ايجاد مي‌كند، ازجمله ضروريات است.

وي اظهار داشت: جنگ اقتصادي خطرناك‌ترين شيوه‌اي است كه از سوي استكبار عليه كشورها اعمال مي‌‌شود و براي مقابله با آن بايد از توانمندي و ظرفيت‌هاي موجود استفاده و تهديدها به فرصت تبديل كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: