کد خبر: ۷۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت:
نشست اساتید حلقه صالحین بسج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، ایمان خنشا مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت گفت: نشست حلقه صالحین این دانشگاه هر دو هفته یکبار با بررسی موضوع های تربیتی و بصیرتی برگزار می گردد.

در نشست صالحین اساتید در تاریخ 10 آبان 94 مستند زندگی حضرت علامه حسن زاده آملی دامت برکاته پخش شد. برای اساتید محترم پخش شد و گوشه ایی از زندگی پر نور و بیانات عرشی ایشان به استحضار اساتید رسید. سپس  خنشا مدیر کانون و ظهرابی مدیر دفتر فرهنگ دانشگاه در مورد خصوصیات و ویژگی های اخلاقی و کرامات این انسان بزرگ سخنانی ایراد کردند.


در نشست صالحین در 24 آبان 94 حجت الاسلام ظهرابی مسئول محترم دفتر فرهنگ در مورد خودسازی بیاناتی ایراد کرد.
 وی در حدیثی از امام معصوم 7 ویژگی مومن را بر شمرد:
1- وقار در برابر شدائد
2- صبور در بلا
 3- شکور در نعمت
 4- قانع به رزق خود
 5- اهل بخشش
 6-بدنشان در رنج و سختی بوده و اهل تن پروری نیستند
 7- مردم از ایشان در رفاه باشند.
 همچنین از حضرت موسی حدیثی نقل شد که کسی که غیبت کند و توبه کند آخرین کسی است که به بهشت می رود و اگر توبه نکند اولین کسی است که وارد جهنم می شود.


مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری در صبح یکشنبه 26 مهر که مصادف با چهارم محرم بود در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت برگزار گردید. در این مراسم که با حضور اساتید و مسئولین دانشگاه و شهرستان زرین دشت برگزار گردید. پس از زیارت پرفیض عاشورا و عزاداری حجه الاسلام ظهرابی در مورد واقعه عاشورا سخنرانی ایراد کرد.

 وی بیان داشت: که قیام امام حسین وابسته به زمان و مکان نیست و کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در امتداد تاریخ بشریت همواره برقرار است و هیچ راهی بجز ایستادگی در برابر جنود شیطان وجود ندارد.





انهای خبر/224224




نام:
ایمیل:
* نظر: