کد خبر: ۷۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
پس از سال‌ها انتظار، خانواده ۷ شهید مفقودالاثر اصفهانی پیش از ظهر امروز با فرزندان خود دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم دیدار خانواده شهدای مفقودالاثر اصفهانی با پیکر مطهر فرزندانشان، پیش از ظهر امروز در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده هفت شهید مفقودالاثر که به‌تازگی در عملیات تفحص و از طریق پلاک و مدارک هویتی شناسایی شده‌اند، برگزار شد، مادران و پدران شهدا بعد از سال‌ها دوری و انتظار با پیکر مطهر فرزندان خود دیدار کردند.

به گزارش تسنیم اسامی این شهدا که 4 نفر آن‌ها اصفهانی و 3 نفر دیگر متعلق به شهرستان‌های کاشان، فلاورجان و جرقویه هستند، به شرح ذیل است:

    شهید غلامرضا الماسی زخریی، فرزند محمدعلی، متولد 1349 است که در تک دشمن در سال 1367 و در منطقه فاو به شهادت رسیده است.
    شهید عزیزالله عبدیزدان، فرزند عباس، متولد 1311 است که در تک دشمن در سال1367 و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.
    شهید علیرضا علی‌عسگری، فرزند غلامحسین، متولد 1319 است که در تک دشمن در سال 1367 و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.
    شهید سیدمحمد کاظم‌زاده قصاب، فرزند اکبر، متولد 1339 است که در عملیات والفجر1 در سال 1362و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است.
    شهید علی یوسفی شیدانی، فرزند حبیب الله، متولد 1343 است که در عملیات بدر و در سال 1363 و در منطقه مجنون به شهادت رسیده است.
    شهید ابوالقاسم رئیسی، فرزند کریم، متولد 1343 است که در عملیات والفجر مقدماتی در سال 1361 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است.
    شهید مسعود وحید دستجردی، فرزند غلامرضا، متولد 1340 است که در عملیات خیبر و در منطقه مجنون به شهادت رسیده است.

پیکر مطهر شهدای نامبرده، پنج‌شنبه؛ نوزدهم آذر همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از ناحیه امام صادق(ع) به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: