کد خبر: ۷۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

علي زارعي فرزند كوچك علي در تاريخ 10 تير ماه 1347 در شهرستان ني ريز بخش آباده طشك در روستاي طشك در خانواده اي مذهبي و متدين چشم به جهان گشود . شهيد علي زارعي پس از گذراندن دوران كودكي در سال 1353 به مدرسه رفت . او در دبستان حكمت روستاي طشك مشغول تحصيل شد . بعد از اتمام دوره ابتدايي وارد مدرسه راهنمايي ابن سيناي روستاي طشك شد .

در مدرسه راهنمايي هم تا پايان دوره درس خواند و توانست با موفقيت اين دوره را به پايان برساند . بعد از پايان رساندن مدرسه راهنمايي چند سالي از پيروزي انقلاب مي گذشت ، او به دلايل ضعف مالي و اقتصادي نتوانست به تحصيلات خود ادامه دهد . چند سالي هم به اتفاق پدر خود به سر كار مي رفت و به معيشت خانواده كمك مي كرد . شهيد علي زارعي از نظر ويژگيهاي اخلاقي در منزل و بيرون از منزل بسيار عالي بود . با خانواده خويش و همچنين دوستان و هم سن و سالان خود مهربان بود و هيچ كس را از خود نمي رنجانيد ، براي اولين بار در تاريخ 12آبان ماه سال 1365 از طريق بسيج به جبهه اعزام شد.

اين شهيد بزرگوار در عمليات كربلاي 5 بعنوان تك تير انداز در جبهه حضوري فعال داشت تا اينكه در 3بهمن ما سال 1365 به درجه رفيع شهادت نائل گرديد . پيكر پاك شهيد را به روستاي طشك منتقل كردند و در گلزار شهداي طشك به خاك سپردند .

روحش شاد و نامش جاودان
/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: