کد خبر: ۷۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی به مناسب شهادت سمیر قنطار تاکید کرد: آزادی قدس شریف و سقوط استکبار تنها خون‌بهای شهدای ما است.
 به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی شهادت سمیر قنطار آزاده لبنانی و مبارز حزب‌الله را به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک برادر مجاهد حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان
سلام علیکم

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، آزاده عظیم‌الشأن و عمید الاسرا سمیر قنطار را به شما و حزب‌الله قهرمان و عموم مجاهدان جبهه‌های مقاومت علیه استکبار، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شهادت حق مسلم این مجاهد بزرگ بود؛ مرگ در بستر شایسته برادر سمیر با آن اخلاص مثال‌زدنی و با آن سابقه طولانی جهاد نبود.

صهیونیست‌ها و دول غربی پشتیبان آنان از راز و رمز شهادت بی‌خبرند، به خیال خام خود تصور می‌کنند با این جنایت‌ها می‌توانند مسیر جهاد و پیروزی حزب‌الله را سد کنند.

بدون شک این خون‌های پاک رویش‌های بیشتری را در اردوگاه جهاد با آمریکا و صهیونیسم به دنبال خواهد داشت و انتفاضه مقدس را شکوفاتر خواهد کرد و بزرگترین دستاورد این مظلومیت، بیداری ملت‌ها و روسوایی و انزوای بیشتر سازمان‌های بین‌المللی ساخته و پرداخته استکبار و انزوای سازمان‌های ضد حقوق بشر، مانند سازمان ملل، در میان مردم جهان است.

از خداوند متعال می‌خواهم آزادی قدس شریف و سقوط استکبار را که تنها خون‌بهای شهدای ماست، با بیداری هر چه بیشتر امت اسلام تسریع فرماید و آن برادر عزیز را که نور چشم مجاهدان و آزادگان جهان اسلام هستید در سلامت و عزت بدارد.

برادر شما محمدرضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین
نام:
ایمیل:
* نظر: