کد خبر: ۷۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
فرمانده پیشین سپاه لامرد در مراسم یادواره اساتید شهید در دانشگاه لامرد گفت:
سرهنگ زائر نژاد با بیان ان الحسین مصباح الهدا و سفینه نجات عرض کرد که خیلی ها در روز عاشورا از این کشتی پیاده شدند و دشمن می خواهد ما را از حسین جدا کرده و از این کشتی پیاده نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، یادواره اساتید شهید با نام استاد شهید شهریاری و استاد شهید مصطفی چمران به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور لامرد برگزار گردید.

سخنران یادواره جناب سرهنگ زائر نژاد فرمانده پیشین سپاه لامرد و مشاور کنونی سردار غیب پرور در جنوب ضمن تقدیر و تشکر از بسیج دانشجویی که همت گذارده و این محفل معنوی را در فضای دانشگاه راه اندازی نموده از مضرات غفلت گفت: ایشان با گریزی به جامعه زمان امام علی (ع) آن چیزی که باعث جدایی مردم از امامشان شد را غفلت دانستند و خون دل خوردن های امام علی(ع)، خانه نشین شدن ایشان را همگی از اثرات غفلت دانست.

وی همچنین شهادت فاطمه زهرا(س) و بسیاری از وقایع دیگر را همگی از نتایج غفلت نام بردند و بیان کرد: امروز هم دشمن سعی و تلاش دارد که مردم را از طریق غفلت از امام و رهبر خود دور سازد و هر تلاشی می کنند که از جمهوری اسلامی صورتی بیشتر نماند و خبری از محتوا نباشد.

سرهنگ زائر نژاد با تکیه بر سخنان رهبری فرمودند که حضرت آقا بعضی از شب ها بخاطر ناهنجاری های موجود خواب به چشمشان نمی آید و این هم از نشانه غفلت مردم و مسئولین از وظایف خود دانست و در ادامه با بیان اینکه برخی از مسئولین ما دچار غفلت شده اند و بسیاری نیز خود را به غفلت و بی خبری می زنند هر دو را گناه و عیب دانسته و دسته دوم را منافق خواند.

سرهنگ زائر نژاد مشاور سردار غیب پرور با اشاره به اینکه به تازگی کتابی در باکو توسط شخصی بنام اسد زاده به چاپ رسیده و به راحتی در ایران توزیع شده در حالیکه در این کتاب با کینه تمام به فرهنگ شهید و شهادت تاخته وی ادواره سرداران شهید را بت پرستی خوانده و فرهنگ بسیجی را فرهنگ تنفر و فرهنگ امر به معروف را فرهنگ پلیسی خوانده از مسئولین امر خواست که جلوی چنین منکراتی را بگیرند

وی این قضیه را ادامه دهنده سوت و کف های روز عاشورا دانست و همچنین گفت: به راحتی تک خوانی زنان اجرا می شود و مسئولین امر آن را اتفاقی می خوانند.

سرهنگ زائر نژاد با بیان ان الحسین مصباح الهدا و سفینه نجات عرض کرد که خیلی ها در روز عاشورا از این کشتی پیاده شدند و دشمن می خواهد ما را از حسین جدا کرده و از این کشتی پیاده نماید.

وی همچنین با گریزی به مسئله نفوذ بیان کرد: بسیاری از ضربه هایی که به پیکر نظام وارد شده از نفوذ دشمن است و همانطور که رهبری فرمودند ما دشمن را از درب بیرون کردیم ولی باید موظب باشیم که از پنجره نفوذ و ورود نکند و بیان نمود: جامعه علمی هوشیار باشد زیرا هر جا شکافی ایجاد شد دشمن بلافاصله نفوذ خواهد کرد.

فرمانده اسبق سپاه لامرد با پرداختن به اقتصاد مقاومتی آنرا از دغدغه های فکری رهبری دانسته و گفت: این اقتصادی درون زاست و به بیرون هم نگاه دارد.

ایشان با اشاره به راهبرد دولت ژاپن به این نکته پرداخت که با توجه به اینکه 80 درصد زمین های ژاپن آتشفشانی بوده برنج یکی از محصولات استراتژیک در ژاپن می باشد و دولت برای حمایت از کشاورزان و تشویق آنها این محصول را گاها تا دوازده برابر قیمت آن از کشاورزش خریداری می کند در حالی که در کشور ما 1700 تن سیب زمینی امحاء می کنند و می گویند خراب بوده است. این کجایش اقتصاد مقاومتی است

وی بیان داشت: از 77 میلیارد دلاری که ما صرف واردات می کنیم 14 میلیارد دلار آن جهت واردات محصولات کشاورزی می باشد.

وی با بیان اینکه یک عده در این کشور به راحتی از زیر بار مالیات فرار می کنند و دولت هیچ ساز و کار مشخصی برای آن ندارد در صورتی که با گرفتن این مالیاتها دولت دیگر کسری بودجه نخواهد داشت .

مشاور ارشد سردار غیب پرور در جنوب گفت: چرا ما همچنان باید وابسته به نفت باشیم، نفتی که با یک عطسه احمدی نژاد به 150 دلار برسد و با یک صرفه روحانی به 40 دلار تنزل پیدا کند این کجایش اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که یک دهه هست که آقا بر آن تاکید دارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد کینزی دیگر دوره اش در کشور ما تمام شده است و دیگر جوابگو نیست گفت: این طرح متعلق به 30 سال قبل بود این که ما مردم را به هر نحوی تشویق به خرید کنیم کاری که اخیر در بحث خودرو انجام گرفت و بیش از 3هزار میلیارد تومان به حلقوم این دو غول خودرویی ریخته شد در حالیکه باید تبدیل به فناوری می شود.

فرمانده اسبق سپاه لامرد درپایان گفت:180 هزار میلیارد نقدینگی در کشور وجود دارد رئیس خودرو سازی سایپا و ایران خودرو باید بروند و با یک ساز و کار حساب شده و علمی این نقدینگی را جذب کنند و به لحاظ فناوری کیفیت را رشد بدهند و قیمت را به یک سوم آنچه که الان هست برسانند.

سرهنگ زائر نژاد از اساتید و دانشجویان خواست که پروژها و دفاعیات خود را به طرف طرح هایی سوق دهند که به اقتصاد مقاومتی کمک کند .



انتهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: