کد خبر: ۷۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش واکاوی فتنه 88 :
سردار نقدی با اشاره به طولانی شدن عدم اقدام علیه فتنه گران گفت: این فرصت 8 ماهه هوشمندانه داده شد و حلم رهبر و مردم انقلابی، برای حفظ وحدت و یکپارچگی بود تا بسیاری از افرادی که ابتدائا فریب خورده بودند از صف فتنه گران جدا شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه سالروز قیام مردمی و تاریخی 9 دی در همایش واکاوی فتنه 88 که به همت سازمان بسیج فرهنگیان برگزار شد؛ بصیرت و بیداری را عامل موفقیت مردم در آزمایش بسیار سخت  فتنه دانست و گفت: ما در یک حادثه سیاسی چشم باز کردیم و دیدیم که کسانی که سال ها در بالاترین ارکان این نظام خدمت کرده و مسئولان طراز اول بوده اند یا منصوب به خانواده های سرشناس و انقلابی هستند، مردم را به مقابله با نظام و شرکت در آشوب های خیابانی دعوت می کنند و اگر بصیرت و حلم مردم انقلابی نبود، کشور را به ورطه نابودی می بردند.

وی با اشاره به حضوربرنامه ریزی شده ده ها شبکه تازه تاسیس با پیچیده ترین روش های تبلیغی و حمایت مالی عوامل خارجی از آشوبگران افزود: با وجود همه این تبلیغات، ملت انقلابی هوشمندانه در صحنه حمایت از نظام حضور پیدا کردند و اینجا به گفته امام راحل (ره) می رسیم که می فرمود: مردم عصر حاضر از مردم زمان رسول الله در حجاز برتر هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین دلیل طولانی شدن آشوب های سال 88 را فرصت دادن رهبر و مردم به فریب خوردگان دانست و ادامه داد: این فرصت هوشمندانه داده شد و حلم رهبر و مردم انقلابی، برای حفظ وحدت و یکپارچگی بود؛ بسیاری از افرادی که ابتدائا فریب خورده و در روزهای نخست در اعتراضات شرکت داشتند پس از خطبه های روز 29 خرداد که توسط رهبر انقلاب بیان شد، در ادامه آشوب ها شرکت نکردند؛ البته کنار کشیدن در شرایطی که کشور در خطر است صحیح نیست و باید برای دفاع از حق به صحنه می آمدند..

نقدی، قیام مردمی 9 دی را پایان حلم انقلابی دانست و بیان کرد: بعد از بیان حقایق و فرو نشستن غبار فتنه، فرصت تمام شد و این فرآیند درک حقایق تکمیل شد و نهایتا مردم در 9 دی از همه جناح ها و سلیقه های سیاسی به میدان آمدند و برای حمایت از اصل نظام در راهپیمایی، شرکت کردند.

وی دو عامل را برای آشوب ها و فتنه سال 88 برشمرد و گفت: عامل اول، نفوذی های داخلی بودند؛ منفعت طلبان، ثروت اندوزان و کسانی که برای ادامه حیات سیاسی خود به تکیه گاه خارجی دارند، مجری داخلی فتنه 88 بودند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عامل دوم را دشمنان خارجی دانست و توضیح داد: انقلاب در مقابل یک قدرت شیطانی قد علم کرد و استعمارگران را نه تنها از ایران بلکه از کشورهای دیگری که در آن منافع داشتند نیز، بیرون کرد و سرعت صدور انقلاب هم باعث شد دشمنان ما برای مقابله به طرف یارگیری داخلی بروند.

نقدی افزود: امریکا در بودجه سال 2016 خود برای براندازی جمهوری اسلامی ایران ردیف بودجه گذاشته است اما طرفداران داخلی او هیچ صحبتی از این اقدام خصمانه در رسانه های وابسته خود نمی کنند.

وی با انتقاد از بیگانه پرستی و بزک جنایتکاران امریکایی در برخی رسانه های داخلی گفت: انتخاب عکس خندان سران امریکایی و تفسیر مثبت اعمال خیانت کارانه دشمن و در کنار آن انتخاب عکس های عبوس عناصر انقلابی و معتقد و تفسیر منفی و پر و بال دادن به اشتباهات آنان نشان این است که  بودجه ای که امریکا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرده است در همین رسانه ها خرج می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تنها راه نجات از موانع پیش روی انقلاب و نظام را چشم دوختن به اوامر ولی فقیه دانست و افزود: از کلیه فرهنگیانی که در این همایش با ارسال مقاله شرکت کرده اند سپاسگزارم زیرا در این فضایی که ممکن است حتی دادن مقاله باعث ایجاد مشکل برای افراد شود، حضور شما بسیار تاثیرگذار و مثبت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: