آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
بسیج حقوقدانان فارس:
سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس اعلام کرد: ما حقوقدانان بسیجی استان فارس ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت همیشه در صحنه استان فارس برای حضور یکپارچه و پرشور در آیین‌های پاسداشت حماسه ماندگار و تاریخ‌ساز ۹ دی که همانا باز تولید گفتمان انقلاب اسلامی ایران بود تاکید می کنیم.
سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس به مناسبت سالروز یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:
به نام خدا
"ملت ما کارى کرده است که تمام دنیا را به تحیر واداشته است. ملت ما بر بزرگترین قدرت‌هاى عالم غلبه کرده است. دست بزرگ‌ترین قدرت‌هاى عالم را از مملکت خودش قطع کرده است. دست دشمنان بشریت را از کشور خودش قطع کرده است. الگو شده است از براى همه کشورهاى مستضعفین. در عین حالى که این کار را کرده است، مأموریم ما همه... در این پیروزى که به دست آوردیم ما استقامت داشته باشیم... و خصوصاً نهضتى که ایران کرد، موجب این شده است که قدرت‌هاى بزرگ در مقابل او دست به توطئه‏ها زده‏اند و مى‏زنند... شمایى که قیام کردید و قریب صد هزار کشته دادید تا پیروز شدید و به اینجا رسیدید، این متاعى که گیر شما افتاده است، در دنیا نظیر ندارد، دیگران به این متاع نرسیدند. استقلالى که شما پیدا کردید دیگران به آن نرسیدند. آزادى که شما پیدا کردید دیگران به آن نرسیدند. این آزادى، حفظش و نگهدارى‏اش، این استقلال، حفظ و نگهدارى‏اش زحمت دارد. امر دایر است، یا حرف مفسدین رابشنویدیاحرف خداى تبارک و تعالى که مى‏فرماید: فَاسْتَقِمْ کَماامِرْتَ وَ مَنْ تابَ مَعَکَ". ( صحیفه امام خمینی ج‏13ص465).
انقلاب اسلامي ايران با آرمان هايي برگرفته از اصول ناب قرآن و اسلام و سنت انبيا و ائمه عليهم السلام، در قلب شوره زاری آغاز شد كه بيگانگان براي ما نوشته بودند و درهاي باغ سبز توسعه را با قدم نهادن به دروازه هاي تمدن آن هم تحت لواي چكمه هاي استكبار و استعمار و وابستگي، با قوانيني نظير كاپيتولاسيون با چاشني تحقير به ما نشان مي دادند. اما با رهبري داهیانه مقام عظمای ولايت و اتحاد و بصيرت ملت، و اهداي خون هاي پاك در مسير انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن دفع فتنه هاي پي درپي، برگ هاي ديگر از دفتر استقلال و عزت و آزادي گشوده شد تا انقلاب اسلامي ايران، پرچم بيداري ملت ها را در سراسر گیتی برافراشته نگه دارد.
روزهای تلخ پس از انتخابات سال 88 نشان داد دشمنان استکباری و صهیونیستی و قسم خورده این نظام و انقلاب هرگز دست از دشمنی و توطئه علیه ملت ایران برنداشته و نخواهند داشت .  آن وقایع تلخ ، هفته‌ها آشوب، توهین به مقدسات و آرمان‌های مردم و زیر پا گذاشتن همه آنچه که مردم ایران سال‌های سال برای حفظ آن زحمت کشیده بودند، وقایعی نیست که به این راحتی از حافظه تاریخی مردم ایران پاک شود. تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از اینگونه حوادث و وقایع است که همچون آیینه ای روشن در مقابل چشمان فرزندان انقلابی این مرز و بوم خواهد ماند .
حماسه ۹ دی نشان داد که انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن همواره با دست قدرت و هدایت الهی و اتکا به مردم مؤمن، ولایت مدار و با بصیرت ایران از میدان‌های خطر و تهدید‌ با سربلندی عبور کرده و حرکت توفنده خود برای دستیابی به آرمان‌های بلند امام و شهیدان گرانقدر را ادامه می‌دهد.
بی‌تردید ملت ایران با تأسی به آموزه‌های راهبردی حماسه ۹ دی و تمسک به منویات و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری با حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب اسلامی و آزمون‌های خطیر آینده از جمله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، ایستادگی خود بر اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب را فریاد خواهند زد و آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را منکوب خواهند ساخت.
ما حقوقدانان بسیجی استان فارس ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت همیشه در صحنه استان فارس برای حضور یکپارچه و پرشور در آیین‌های پاسداشت حماسه ماندگار و تاریخ‌ساز ۹ دی که همانا باز تولید گفتمان انقلاب اسلامی ایران بود تاکید می کنیم ، ضمانت بقای این انقلاب حفظ وحدت و یکپارچگی همه سلایق سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی تحت لوای ولایت فقیه بوده و آمادگی خود را برای حفظ انقلاب اسلامی و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان اعلام میداریم.
سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: