آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
بسیج دانشجویی جهرم:
بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم اعلام کرد: جامعه دانشگاهی کشور را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از ارزش های اخلاقی و دینی دعوت می کنیم.
بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:
بسمه تعالی
 
شانزدهم آذر سرآغاز حرکتی نوپا در سیر استکبار ستیزی دانشجویان بود که با پیروزی انقلاب اوج گرفت و در گرماگرم حوادث پس از انقلاب به بلوغ رسید. این نسیم رحمت الهی بود که ذائقه ی عدالت خواه دانشجویان ایرانی را بیدار کرد و آن ها را بر ضد استکبار برانگیخت. شانزدهم آذر نشان بارزی از نقش بی نظیر دانشجویان ایران اسلامی در شناخت ریشه های استعمار و مبارزه صادقانه با مصادیق استکبار است. مبارزه ای که تا امروز در عرصه های مختلف داخل و خارج از کشور ادامه داشته است. تاریخ گواه است که اساس یادبود این روز، بر تقویت روحیه تهاجم علیه استکبار است و هر برداشت و تفسیری که منافی این جهت گیری باشد اگر چه در ظاهر به جریان دانشجویی منتسب شود، ولی آشکارا یک انحراف و تحریف در روح حادثه شانزدهم آذر است.
تجربه انقلاب ثابت کرده است که وقتی استکبار از پس جریانی بر نمی آید به ماهیت آن هجوم می برد. اینست که تلاش می کند تا شانزدهم آذر جولانگاهی برای سر سپردگان به استکبار شود که با سوء استفاده از تحرکات دانشجویی، با نظام اسلامی تسویه حساب کنند. این همان فریبی است که در روز قدس شعار " نه غزه نه لبنان" سر داد و همان حیلتی است که در سال 88 با سوء استفاده از نماد سبز اهل بیت سلام الله علیهم، مسجد ضراری را بر ضد اسلام و مسلمین علم کرد. همان دسیسه ایست که برای مقابله با بیداری حیات بخش شیعیان، فرقه ضاله شیعه لندنی و مراجع انگلیسی را به صحنه آوردند. همان دست پلیدی است که از سالها قبل نقطه نامشروع وهابیت و تکفیر را در رحم ناپاک اسلام آمریکایی پرورده و امنون نوزاد شوم خود را با خون مردم بی گناه منطقه تغذیه    می کند.
اکنون در شرایطی که فتنه ها از هر سو نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراگرفته و ناحق ئر صدد حق جلوه دادن خود می باشد، جنبش دانشجویی به عنوان قشر آگاه جامعه وظیفه ای صد چندان بر دوش دارد تا با نصب العین قرار دادن منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامه برکاته) مبنی بر مسلح شدن بر سلاح بصیرت و در شرایطی که جنگ سخت دشمن تبدیل به جنگ نرم شده به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان از کیان مقدس جمهوری اسلامی دفاع نمایند. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه های شهرستان جهرم با بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه دانشگاهی کشوررا به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از ارزش های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستار است و اعلان می دارد مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد و بنا به فرمایشات امام امت (ره) " تا شرک هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم"
بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: