آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا شیراز گفت: دلیل حماسه بودن روز ۹ دی وقوع انقلابی جدید در دل انقلاب اسلامی بود که انقلاب اسلامی را دگرباره بیمه کرد.

محمد حسن بحرانی پیرامون حماسه بزرگ ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی ۸۸ نشانگر غیرت دینی و شیعی مردم و یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب در آن روز است و می تواند شناسنامه مردم ایران تلقی شود و در اخر نشانگر تجلی پیوند مردم با ولایت و رهبری است.

 

وی ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در این روز افزود: جریان ۹ دی ۸۸ خود جوش و درعین حال اکثریت مشارکت کنندگان را جوانان تشکیل می دادند؛ دلیل حماسه بودن آن وقوع انقلابی جدید در دل انقلاب اسلامی بود که انقلاب اسلامی را دگرباره بیمه کرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی آپادانا در ادامه تصریح کرد: دشمن و استکبار جهانی قصد داشت با ایجاد فتنه به نظام اسلامی ضربه ای شدید وارد کند که ملت با هوشیاری و حضور پرشور و به موقع خود، قبل از ورود نیروهای ضابطه ای دولت وارد عمل شده و خود ریشه ی فتنه را خشکاندند.


بحرانی ضمن تاکید بر تاثیر حضور مردم در آن حماسه اظهار کرد:تجدید بیعت با آرمان های بلند انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبری معظم الشان انلاب اسلامی ایران که نشان دهنده بصیرت و بیداری مردم در تمام مسائل کشور می باشد.


وی با بیان اینکه بصیرت و بیداری مردم اساس تقابل با رخنه ی دشمنان است، گفت: مردم با درک صحیح مسائل روز و داشتن شناخت نسبت به مسائل پیش آمده، با حضور مناسب خود در هر مورد می توانند مؤثر واقع شوند که این لازمه و اساس کارهر فرد مسلمان است.

 

مسئول بسیج موسسه غیرانتفاعی آپادانا شیراز گفت: زندگی شهروندان در دنیا امروزی از طریق انتخابات شکل می گیرد؛ مردم محرک اصلی و ضامن رشد و بقا جامعه هستند که بدون حضور آنان اهداف متعالی اسلام و جامعه اسلامی محقق نخواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: