آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
رئیس مرکز پژوهش و افکارسنجی صدا و سیما:
رئیس مرکز پژوهش و افکارسنجی صدا و سیما با بیان اینکه میز مطالعاتی ایران در آمریکا سالانه ۲۰۰ میلیارد دلار برای ضربه زدن به ایران هزینه می‌کند، گفت: ۱۷۸۶ کانون در امریکا برای ضربه زدن به تفکر اسلامی و شیعه در امریکا شکل گرفته است.

جعفر عبدالملکی در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: در فتنه ۸۸ ماهیت منافقین مشخص شد و عوامل خارجی در قالب رسانه و جنگ نرم اصلی‌ترین عامل ایجاد فتنه ۸۸ بودند.

 

وی با بیان اینکه نفوذ در جنگ نرم خطرناک‌تر از نفوذ در جنگ سخت است، افزود: مسئولان، نخبگان و دانشجویان، مردم و نیروهای مدافع نظام به ترتیب در معرض نفوذ و جنگ نرم قرار دارند.

 

عبدالملکی با بیان اینکه میز مطالعاتی ایران در آمریکا سالانه ۲۰۰ میلیارد دلار برای ضربه زدن به ایران هزینه می‌کند، تصریح کرد: ۱۷۸۶ کانون در امریکا برای ضربه زدن به تفکر اسلامی و شیعه در امریکا شکل گرفته است.

 

وی به تشریح برنامه‌های پنهان نفوذ آمریکا اشاره و تصریح کرد: تضعیف ولایت فقیه، ایجاد اختلاف و گسست میان کانون‌های مختلف در ایران، تلاش برای کاهش اثر رسانه‌های داخلی و عدم اعتماد مردم به آنها، تولید و ترویج مذاهب کاذب و غیره از برنامه‌های پنهان آمریکا برای نفوذ است.

 

رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکاری سازمان صداوسیما عنوان کرد: یکی از بسترهای مورد توجه دشمن انتخابات است که باید با آمادگی و بصیرت به مقابله با نفوذ دشمن رفت.

 

عبدالملکی افزود: تضمین انقلاب اسلامی، شناسایی دشمن از دوست و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت نظام از مزایای حوادث سال ۸۸ و روز ۹ دی ماه بود.

 

وی با بیان اینکه در روز ۹ دی رابطه عاطفی مردم با ولایت فقیه مستحکم‌تر شد، گفت: ۹ دی ترجمان دقیق این جمله از امام خمینی است که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.»

 

رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکاری سازمان صدا و سیما بیان کرد: امروز همه نسل‌ها به ویژه زنان و کودکان مورد هجوم رسانه‌های بیگانه قرار گرفتند و مردان به استحاله ذهن زنان ایرانی توسط رسانه‌های تحت سلطه‌اش اذعان کرده است.

 

عبدالملکی با بیان اینکه پس از برجام فضای نفوذ بازتر شده است، گفت: باید هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی گرفت؛ چراکه امریکا با برنامه‌هایی نظیر هویت‌سازی جدید، نفوذ در مسئولان، مهاجرپذیری نخبگان و غیره تلاش دارد به طور آشکار به لایه‌های اصلی انقلاب نفوذ کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: