کد خبر: ۷۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

در دهمين روز فروردين ماه سال 1341 در خانواده اي کارگري در سعادت شهر استان فارس ديده به جهان گشود. تحصيلاتش را در «دبستان وحيد» در «سعادت شهر» آغاز کرد.

در اوايل جنگ تحميلي در سال 1361 براي سپري کردن خدمت مقدس سربازي مدت بيست و هشت ماه از عمر خود را در «جزيره ي خارک» که آن زمان آماج بمباران ها و تعرضات موشک اندازها و هواپيماهاي دشمن بعثي بود گذراند.

پس از بازگشت از خدمت مقدس سربازي، آهنگ جبهه کرد و به خيل سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پيوست و راهي مناطق آتش خيز جنوب کشور شد.

در آخرين اعزام خود که جمعي «گردان امام محمدباقر» در «لشکر نوزده فجر استان فارس» بود به دفاع در منطقه ي «جزيره ي مجنون» همت گماشت؛ تا اين که انتظار به سر آمد و در اثر تک ناجوانمردانه و عمليات شيميايي نيروهاي بعثي عراق، با جمعي از هم رزمان دلاورشان پس از يک مبارزه در محاصره ي نيروهاي عراقي قرار گرفتند و ارتباط آن ها با نيروهاي خودي قطع گرديد و در صبح گاه چهارم تيرماه سال 1367 به آرزوي بلند خود که شهادت بود نائل آمدند.

پيکر پاک و مطهر ايشان مدت سه سال در اين منطقه به جا ماند و پس از پايان جنگ و قبول قطع نامه، توسط گروه تفحص در «جزيره ي مجنون» شناسايي و در فروردين ماه سال1370 در «گلزار شهداي سعادت شهر» در کنار ديگر شهداي گلگون کفن آرام گرفت.

/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: