آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز با بیان اینکه امروز باید آگاه بود که فتنه و فتنه‌انگیزی هیچگاه خاموش نخواهد شد، گفت: این فتنه ممکن است چهره عوض کند؛ اما باز هم در صدد نفوذ در جامعه اسلامی است به همین دلیل باید در شرایط فعلی، آگاهی خود را افزایش داد.

سید روح‌الله گلستانی‌زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز ضمن تبریک هفته وحدت به تمام مسلمین جهان، گفت: حفظ وحدت یکی از اصول مهم در جهت دستیابی به اهداف جامعه و تشکیل حکومت واحده است.

 

وی با بیان اینکه زمانی که نقاب فتنه و فتنه‌انگیزی کنار رفت و چهره واقعی آن مشخص شد حماسه ۹ دی اتفاق افتاد، خاطر نشان کرد: با رسوا شدن فتنه، مردم دلیر ایران اسلامی به وحدت رسیدند و با حماسه ۹ دی تمام اهداف جریانات و گروه‌های برانداز را خنثی کردند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز با اشاره به اینکه فتنه در قرآن به معنی امتحان و غبار آلود شدن فضاست، افزود: در فضای غبارآلود ممکن است انسان دچار تردید شود؛ اما مردم فهیم ایران اسلامی با رصد اوضاع جاری خود به تحلیل جامعی از شرایط رسیدند و در مقابل این بی‌اخلاقی و فضای غبار آلود کشور ایستادند که این همان حماسه‌ای است که از آن یاد می‌شود.

 

گلستانی‌زاده با بیان اینکه امروز باید آگاه بود که فتنه و فتنه‌انگیزی هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد، تصریح کرد: این فتنه ممکن است چهره عوض کند؛ اما باز هم در صدد نفوذ در جامعه اسلامی است به همین دلیل باید در شرایط فعلی، آگاهی خود را افزایش داد.


وی با اشاره به اینکه آگاهی باید از طریق اصول اصلی اسلام که همان قرآن و سیره اهل بیت(ع) است استخراج شود، اذعان داست: در شرایط فعلی رجوع به منابع اصیل اسلامی هر روز بیش از بیش احساس می‌شود و اگر مردم از این منابع فاصله بگیرند دچار تزلزل در آرمان‌های اصیل انقلاب و اسلام خواهند شد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیرازبا بیان اینکه با مطالعه تاریخ می‌بینیم افرادی را که زمانی صیف السلام و خواص جامعه بودند با تغییر تفکر و رفتن به سمت تجمل گرایی و هوای نفس به بیراهه کشیده شدند، خاطر نشان کرد: به همین دلیل باید همیشه آگاه باشیم و با مراجعه به اصول خود پیشرو باشیم و بازیچه جریانات سیاسی نشویم همچنین در نظر داشته باشیم که در این راه، خودرأی و مغرور بودن باعث انحراف در مسیر خواهد شد به همین دلیل نیازمند راهنمایی راه بلدی برای دستیابی به این هدف هستیم.


گلستانی‌زاده با اشاره به سالروز بصیرت و بیداری مردم ایران در گذر از فتنه ۸۸، تصریح کرد: حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح توسط مردم نیاز مند آگاهی لازم است تا اجازه ندهیم احساسات، عوام فریبی و قومیت‌گرایی در انتخاب کاندید اصلح جای نگرش را بگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: