کد خبر: ۷۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
سرهنگ حسینی:
سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسمی که به مناسبت هفته بصیرت در جمع عموم مردم شمال غرب شیراز در مسجد الغدیر شهرک گلستان برگزار شد بیان نمود: رمز پیروزی و عامل اصلی پیروزی انقلاب در مواجه با خطرات و مشکلات مردم با بصیرت و ولایت مدار انقلاب هستند.
وی در ادامه ضمن گرامی داشت حماسه 9دی  یال1388افزود: حماسه 9دی که برخواسته از روز بصیرت، 22بهمن دیگری را در تاریخ انقلاب و نظام شکل دادکه به روز فداکاری،بیداری،هوشیاری وپیمان مجدد با ولایت می باشد که روز تودهنی و شکست دیگر برای استکبار جهانی نیز می باشد.
وی تصریح نمود:مردم بار دیگر به بدخواهان ثابت نمودنند که حافظ انقلاب ه در مسیر انقلاب در راه ولایت می باشند که گواه صحت آن شهدای بی شماری هستند که در طول تاریخ نثار انقلاب و نظام نموده اند ودر فتنه گوناگون خود مردم بودنند که باعث موفقیت نظام  و برون رفت از تنگناهای سخت می باشند.
رمز پیروزی انقلاب در مواجه با مشکلات خود مردم بوده اند.رمز پیروزی انقلاب در مواجه با مشکلات خود مردم بوده اند.رمز پیروزی انقلاب در مواجه با مشکلات خود مردم بوده اند.رمز پیروزی انقلاب در مواجه با مشکلات خود مردم بوده اند.رمز پیروزی انقلاب در مواجه با مشکلات خود مردم بوده اند.
رمز پیروزی انقلاب در مواجه با مشکلات خود مردم بوده اند.رمز پیروزی انقلاب در مواجه با مشکلات خود مردم بوده اند.
رمز پیروزی انقلاب در مواجه با مشکلات خود مردم بوده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: