آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
بسیج دانشجویی سروستان:
بسیج دانشجویی شهرستان سروستان اعلام کرد: از وزارت امورخارجه و علمای دلسوز شیعه خواستاریم این اقدامات ضد تشیع را پیگیری و بر حفظ حقوق مسلمانان و شیعیان در جوامع بین الملل تاکیده ورزیده و نگذارند خون برادرانمان پایمال گردد.

بسیج دانشجویی شهرستان سروستان در پی شهادت شیخ نمر بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر وحشتناک اعدام آيت الله شيخ نمر و 46 نفر از بيگناهان، جهان اسلام را در بُهت و تعجب فرو برد، به خصوص اينکه اين جنايت تحت عنوان خوارج و تکفير صورت گرفت؛ اگر کسانى تاکنون ترديد داشتند که کانون فتنه و تکفير در جهان، آل سعود هستند با اين نمونه آشکار جاى ترديدى باقى نمانده است.

بسیج دانشجویی شهرستان سروستان  به شدت اين جنايت هولناک را محکوم مى‌کند ، به يقين انتقام این جنایت گرفته خواهد شد . مى‌دانيم اين جنايت انتقام شکست‌هايى است که دامن گیرآل سعود در عراق و سوريه و يمن شده است، ولى  این آل منفور بايد در انتظار شکست‌هاى مهم‌ترى در اين مناطق باشند.

دیروز با به خاک و خون کشیدن شیخ ابراهیم زکزاکی و امروز با اعدام شیخ باقر النمر ؛ چگونه می توانیم این اخبار تلخ را بشنویم و سکوت کنیم در حالی که برادری از برادران شیعه ما به دست ظلم پیشگان به شهادت می رسد؛ به دست آنانی که امروز با استکبار جهانی این ام الفساد قرن پیوندهای شوم بسته اند و خط تحریف اسلام را از مرزهای نامبارک غرب می گیرند و جان و جهان شیعه را تهدید می کنند. امروز ندای آزادگی شیخ زکزاکی از آفریقا برخاسته است و صدای مظلومیت شیعه در عربستان از گلوی شیخ باقرالنمر برآمده است .

به راستی چه چیز آنقدر این کوردلان را می ترساند که برای فرار از ترسشان علمای شیعه را به اعدام محکوم می کنند؟

 تروریست کیست ؟ پاسخ این سوال را باید از موشک های حواله شده از طرف این بی کفایتان پرسید که با همدستی هم پیمانانشان سلاح های خود را بر سر بی پناهان و مظلومان می ریزند تا صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعودشان را به همه جای جهان صادر نکنند .

اما باید بدانند اینجا ایران و ایرانی هم چنان پناه شیعیان و مظلومان جهان است و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود را به همه جهان صادر خواهند کرد و اجازه نمی دهند بازهم خون پاک شیعیان با مظلومیت و بایکوت رسانه ای ریخته شود و به جهان نشان خواهند داد که نام شوم شما و آنانکه دلبسته شمایند جز با ظلم و نفرت همراه نیست .

ما امروز این اقدامات ضد انسانی را محکوم کرده و  از وزارت امورخارجه و علمای دلسوز شیعه خواستاریم این اقدامات ضد تشیع را پیگیری و بر حفظ حقوق مسلمانان و شیعیان در جوامع بین الملل تاکیده ورزیده و نگذارند خون برادرانمان پایمال گردد.

انتهای پیام/

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: