کد خبر: ۷۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
هرگز در برابر شيطان سر تعظيم فرود نياوردید

انا لله و انا اليه راجعون

همه از خدائيم و به سوي خالقمان باز مي گرديم.

بارالهي !

ما قافله بجا مانده از کاروان شهدا ، را به مرحمت خويش ببخش و از گناهانمان چشم بپوشان و ما را از سربازان آقا امام زمان (عج) قرار بده و در صف محشر با اربابمان آقا ابا عبدالله و ائمه اطهار و معصومين و شهداي اسلام محشور بفرما ومقام معظم رهبري را در سايه رحمتت به الطاف الهيت سلامت بدار. (آمين يارب العالمين).

پروردگارا ؛ شهدا چشم و چراغ منند من دست خانواده شهدا را مي بوسم و اميدوارم که خانواده آنها از من راضي باشند.

خداوندا ؛ آگاهي که اين بنده حقير سراپا تقصير تو ، هيچگاه از کرده خويش پشيمان نخواهم گرديد .حتي اگر تمام امراض و دردهاي اين دنياي فاني بر جسم من قابل گردد، زيرا اين درد نهفته در سينه من که 18 سال همراه و نديم من بوده ، شيرين تر از عسل بوده ، زيرا اين خواست الهي مي باشد که قرار دادي بين من و ذات مقدست مي باشد که جز تو را هيچکس آگاهي نخواهد يافت.

مهربانا ؛ باز ماندگان را همانگونه که تاکنون به تو سپرده ام تا به قيام قيامت به تو خواهم سپرد از تو مي خواهم آنان را از محبان ومعصومين قرار دهي و قرآن را با گوشت و پوست و خونشان اجين سازي و آنان را از بر پا دارندگان نماز قرار دهي.

اما از خانواده مي خواهم هرگز به اراده و موهبت الهي بلاخص پس از وفات من ، تعرض ننمايند که خدواند ارحم الراحمين است و خود حافظ تمام خلايق خويش است و درد آخر از فرزندانم محمد مهدي و محمد حسين و محمد علي و دختران گلم معصومه و فاطمه سه ساله ام مي خواهم که هرگز در برابر شيطان سر تعظيم فرود نياوردند و نمازشان را در وقت بجا آورند و قرآن بخوانند و مادر ايشان را احترام کنند که خير و خوبي آنان در باطن مادرشان نيست؟.

يعقوب ناصري 82/11/3



شهید یعقوب ناصری سال 1340 در شهرستان سعادت شهر متولد شد.سرانجام در بيست و يکم بهمن ماه سال 1382 به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: