کد خبر: ۷۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
صبر و استقامت داشته باشيد

اشهد ان لا اله الله و اشهدان محمداً رسول الله و اشهدان علي ولي الله .

با سلام مجدد بر يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي و نائب بر حقش خميني کبير و با سلام و درود بر رزمندگان سلحشور و جان بر کف و با سلام و درود بر رزمندگان و شهيدان از صدر اسلام تا کنون و بخصوص معلم و سرور شهيدان حسين بن علي که به ما درس شهادت آموخت . الحمد الله رب العالمين ، الحمد الله الذي حمدنا لهذا و ما منا لنهدي لو لا ان هدنا الله .

اينجانب محمد علي باراني وصيت نامه خود را آغاز مي کنم. و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياء عند ربهم يرزقون .

اي مردم گمان مبريد کساني که در راه خدا رفته اند مرده اند آنان زنده اند و در نزد خدا روزي خويش را مي خوردند . پدر و مادر عزيزم در تاريخ 28مهر ماه سال 1365  اعزام به جبهه نبرد شدم و همين طور که مي دانيد امام عزيزمان فرمودند هرکس مي تواند يک اسلحه را از زمين بردارد و به جبهه برود و سخنان امام عزيز را نمي توان ديگر توجيه نمود و بنده حرف امام گرامي را پذيرفتم و احساس مسئوليت کردم و هرچه زودتر به ياري رزمندگان شتافتم و پدر من از شما خيلي ممنون هستم که مرا تا اينجا و تا به حال با همه اين زحمت مرا بزرگ کرديد که در آينده عصاي دست شما باشم و شما را در آينده بتوانم عصاي دستتان را بگيرم و شما را ياري کنم . اما پدر و مادر جان از اين که بنده به جبهه رفتم هيچ ناراحت نباشيد و از شما طلب حلاليت مي طلبم و از شما مي خواهم که شيرت را حلالم کني چون مي دانم براي بنده زحمات بسياري کشيديد و براي بنده هيچ گريه نکنيد و صبر و استقامت داشته باشيد اگر بنده شهيد شدم . و مادر جان ناراحت نباش از اين که فرزندت را در راه اسلام داده اي ديگر در دنياي آخرت فاطمه زهرا از تو گله ندارد و به برادران  سلام مي رسانم و از آن ها مي خواهم که مرا حلال کنند .  اگر بنده شهيد شد مرا در حسينيه کنار شهيدان ديگر دفن کنيد . و چند کلمه سخن با همشهريان و روستائيان عزيز :

اي روستائيان عزيز به خدا سوگند جلوي اين منافقين را بگيريد تا شايع پراکني نکنند و همين طور که امام عزيز فرمودند با يک دست قرآن و با دست ديگر سلاح به دست بگيريد و جبهه را پر نمائيد و از امت شهيد پرور مي خواهم اگر نمي توانيد به جبهه بيائيد لااقل با همت خود رزمندگان را نيرو ببخشيد . و در آخر سلام تمام دوستان و اقوام و خويشان را مي رسانم و از آن ها طلب حلاليت مي طلبم و از تمام دوستان مي خواهم اسلحه بنده را روي زمين نگذارند و هر چه زودتر به جبهه روي آورند . والسلام . 30/9/65




شهيد محمد علي باراني در سال 1347 در بخش فرگ از توابع شهرستان داراب چشم به جهان گشود،سرانجام در عملیات کربلای4 ،در تاريخ 4دی ماه سال 1365 به شهادت رسيد.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: