کد خبر: ۷۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
اساتید فارس در نامه ای ضمن حمایت کامل از مواضع شورای نگهبان از شورای نگهبان می خواهند که در مقابل فشارها و مواضع تحمیلی جناح ها ایستادگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، اساتید فارس در نامه ای ضمن حمایت کامل از مواضع شورای نگهبان از شورای نگهبان می خواهند که در مقابل فشارها و مواضع تحمیلی جناح ها ایستادگی کنند.

متن نامه به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم

نامه جمعی از اساتید دانشگاه های استان فارس به دبیر محترم شورای نگهبان

هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است، یک همچو آدمی تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار گیرد.

«صحیفه امام جلد 14 ص 370»


دبیر محترم شورای نگهبان قانون اساسی حضرت آیت اله جنتی دامت برکاته

باسلام وتحیات

همانطور که مستحضرید انقلاب اسلامی ایران با الهام از قیام حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و برگرفته از عاشورا به رهبری امام راحل به پیروزی رسید و هم اکنون با رهبری و درایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) استمرار دارد، ولی متاسفانه عده ای با رفتارهای دوگانه ای که دارند به تبعیت از مخالفین و معاندین اسلام و انقلاب اسلامی با ادعای پیروی از خط امام (ره) قصد دارند با حمایت رسانه های دشمنان اسلام (آمریکا، انگلیس و ...) اقداماتی را علیه شورای نگهبان انجام داده و در موضوع تایید صلاحیت ها خدشه وارد نمایند.

جمعی از اساتید دانشگاه های استان فارس ضمن حمایت کامل از شورای نگهبان و نظارت استصوابی به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و کلیددار نظام اسلامی با توجه به فرمایشات اخیر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در نوزدهم دیماه که فرمودند: "اگر عنصر نفوذی در ارکان نظام وارد شود مانند موریانه از داخل پایه ها را سست می کند"، از حضرات آیات شورای نگهبان انتظار داریم در این لحظات حساس مانند انتخابات گذشته، با تصمیم گیری قانونی و انقلابی از خون جوانان شهیدمان دفاع و با فصل الخطاب قرار دادن منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تایید صلاحیت ها به خصوص داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، از نفوذ افراد مسئله دار به بدنه مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری جلوگیری نمایند.

برای حضرتعالی و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی سلامتی، توفیق و موفقیت روزافزون داریم.

اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان فارس



انتهای خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: