آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
نامه شماره ۲ بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز خطاب به آیت الله جنتی:
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه شماره ۲ خود به آیت‌الله جنتی اعلام کرد: از شورای نگهبان خواستاریم که در برابر جریانی که سابقه فساد اقتصادی خاصه در حوزه نفت را در کارنامه دارند و رسیدن به صندلی مجلسین را در گرو هزینه کردن پول های کثیف و نامشروع می دانند، هیچ اغماضی نکند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه شماره ۲ خود به شورای نگهبان، از این دستگاه قانونی خواسته است تا نسبت به کسانی که در جهت تصاحب پول های کثیف دخیل بوده اند رد صلاحیت کند.

 

متن این نامه بدین شرح است:

دبیر محترم شورای محترم نگهبان؛ حضرت آیت الله جنتی (دامة برکاته)

با سلام و آرزوی سلامتی وتوفیق روزافزون در عمل به وظایف جهادگونه پاسداری از قانون اساسی

 

هرچند یقین داریم که شورای نگهبان همواره سدی مستحکم دربرابر نفوذ انقلابی نماها، دلدادگان به دشمنان اسلام و عناصر نامطمئن نسبت به نظام اسلامی، به مراکز حاکمیتی جمهوری اسلامی بوده است،اما من باب تذکر ویاداوری به سبب وظیفه شرعی و تکلیف دانشجویی مطالبی را با شما مطرح می کنیم.

 

۱)ابتدائا به عنوان یکی موثرترین اقشار جامعه ،اکنون که معاندین و عقبه های داخلی آنها تهاجمات برنامه ریزی شده ی رسانه ای و روانی خود را تحت پروژه اثرگذاری بر تصمیمات و استقلال شورای نگهبان،برای نیل به اغراض اظهرمن الشمس خود کلید زده اند برخود وظیفه میدانیم که با تمام توان از آن نهادمقدس که همواره خط ناآمید سازی بدخواهان کشور را دنبال کرده حمایت کنیم و به معاندین و بدخواهان یادآوری کنیم که آزموده را آزمودن خطاست چرا که انقلاب اسلامی تاکنون توانسته با وجود همه فشارهای وارده از جانب ایادی استکبار همچنان بر راه آرمان های خود طی طریق کند. حال آنکه شبهاتی قدیمی و کهنه و شیوه های نخ نما شده ی فشار به شورای نگهبان که جای خود دارد.

 

۲)اکنون که دشمن با تحلیل شرایط و اوضاع کشور و منطقه بهترین راه ضربه به کشورمان را نفوذ فردی و جریانی در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی می داند و سعی در قرار دادن عوامل سهل اندیش و فریب خورده داخلی را در این طرح دارد، بسیار بجاست که آن شورا،با حساسیت بیشتر و نگاه عمیق و موشکافانه شرایط را رصد کرده و اقدام به تعیین صلاحیت های داوطلبان کند. باید گفت که نفوذ و نفاق هر دو پشت و روی سکه ی فروپاشی از درون و استحاله ی نظام اسلامی هستند که اگر مراقب نباشیم خودآگاه  و یا ناخوآگاه ضربه خود را به کشور وارد خواهند کرد.تسامح و تساهل های اخیر که بعضا دولت و برخی مدعیان انقلابی نما به آن دامن زده اند سبب شده که برای مثال، عناصری که خیانت و عداوت خود را به ارزش های اسلام و انقلاب در بزنگاه فتنه۸۸ ثابت کرده اند اکنون خود را ناجیان مردم و کشور معرفی کرده و در صدد ورود و نفوذ به مجلسین هستند. در همین راستا برای گرفتار نشدن در این موضوعات هشیاری و نکته سنجی شورای محترم نگهبان نسبت به عدم حضور عوامل فتنه های ۷۸ و ۸۸ و نمایندگان خودفروخته مجلس ششم شورای اسلامی در مراکز تصمیم سازی بسیار اثرگذار است.

 

۳)شواهد و قرائن نشان از این دارد که از سویی سهم خواهان و خسته شدگان از انقلاب برای مجلس خبرگان و از سویی دیگر جریان غربگرا که تمام آمال و اهداف خود را در پیمودن راه غرب میدانند، عزم خود را برای رسیدن به قدرت به هر قیمتی در جهت حاکم کردن نظرات و اهدافشان در مجموعه نظام اسلامی جزم کرده اند. وصف جریان غرب زده را به خوبی در مجلس شورای بظاهر اسلامی ششم میتوان دید که در مسائل مختلف و از جمله پرونده هسته ای حرف دشمنان را عیناً، ولی از زبان یک نماینده مجلس شورای اسلامی ایران، بیان می کردند.

 

دیگر نباید اجازه داد که نمایندگانی دوباره به مجلس راه یابند که قصد نوشاندن جام زهر به ولی فقیه دارند و یا تحصنی برای تحمیل هزینه به نظام را انجام و خروج از حاکمیت را در دستور کار خود قرار می دهند. اخیرا نیز خبرهای نگران کننده و مستندی به گوش میرسد که عده ای نیز درصدد ورود به مجلس با پول های کثیف حاصله از فساد های نفتی و مالی هستند. شرم بر ما دانشجویان اگر نظام را در مقابل اینگونه باند های قدرت و ثروت تنها بگذاریم چرا که سکوت در برابر کسب قدرت به پشتوانه دلارهای نامشروع جایز نیست. به همین جهت از شورای نگهبان نیز خواستاریم که در برابر جریانی که سابقه فساد اقتصادی خاصه در حوزه نفت را در کارنامه دارند و رسیدن به صندلی مجلسین را در گرو هزینه کردن پول های کثیف و نامشروع می دانند، هیچ اغماضی نکرده چرا که تلاش در جهت کسب این پول ها و تامین هزینه های انتخاباتی یک جریان خاص عدم احراز صلاحیت ایشان را مستند و مستدل می کند.

 

از سویی دیگر نیز عده ای سودای قدرت طلبی در سر می پرورانند و مترصد فرصت تاثیرگزاری بر رهبری انقلاب از طریق مجلس خبرگان هستند.به یقین می توان آن ها را خواص خسته شده از آرمان های انقلاب دانست که با هنجار شکنی و بیان حرف های بی مبنا نظیر طرح مجدد شورای رهبری، نظارت بر ولی فقیه و زیر مجموعه های ایشان حمله به نهادهای انقلابی و قوه قضائیه زمینه را برای کودتای خاموش سیاسی را فراهم کند که دوباره بخت خود را برای حاکم کردن ایده های به زمین مانده را آزمایش کنند. بر شورای نگهبان نیز لازم است که با عمق آگاهی مانع از بثمر رسیدن پروژه کودتای سیاسی پدرخوانده فتنه شود.

 

در پایان باید یادآور شد که ملت هوشیار ایران اسلامی حامی هر تصمیمی است که از گذرگاه شورای نگهبان خارج شود و قطعا مصالح عالیه ی نظام در گرو حمایت از آن شورا است.لازم است همه افراد احزاب و جناح ها بدانند که ملزم به تمکین از قانون و تصمیم شورای نگهبان هستند و هرگونه ایجاد اختلال در آرامش انتخابات از نظر مردم ایران غیر قابل قبول و بخشش است.


نام:
ایمیل:
* نظر: