کد خبر: ۷۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
صبح امروز سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در گفتگو با تنویر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصا93شهید تازه تفحص شده دوران دفاع بیان داشت: حضور شهدا گمنام در جامعه فضا را آلودگی ها و ناپاکی ها ،پاک و تمیز می کند.

وی در ضمن درود بر ارواح شهدای  گرانقدر و امام شهیدان مراسم گفت: استقبال ازقریب به یکصد شهید از دفاع مقدس با حضور پرشکوه مردم در سراسر استان انجام خواهد شد و همچنین در شیراز روزپنج شنبه یکم بهمن شهدا وارد شهر شیراز سومین شهر حرم اهل بیت خواهند شد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان نمود:مراسم استقبال نمادین از شهدای جلیل قدر به صورت موتوری وخودرئوئی از دروازه قرآن به سمت حرم احمدبن موسی(ع)انجام خواهد شد و محل تجمع مردم شهید پرورشیراز در میدان شهدا (فلکه شهرداری سابق) به سمت حرم حضرت شاهچراغ (ع) خواهد بود.

وی دراد امه ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولینی که این عملیات بزرگ فرهنگی معنوی و گرامی داشت یاد و خاطره این عزیزان را طراحی کرده اند یادآور شد مردم ولایت مدار استان فارس و شهر شیراز نشان داده اند  که میزبانان خوبی برای شهدا در طول تاریخ بوده و هستند.

 وی افزود:شهدا حق و دینی بر برگردن همه جامعه دارند چرا که  شهدا فرمان رهبرزمان خود را لبیک گفتند و همه هستی خود را در راه اسلام وانقلاب در راه فرمان ولایت نثار نمودنند و امروز وظیفه  همه و خصوصا مسئولین است که  قدردان شهدا باشند  چرا که مسئولیت آنان مدیون خون پاک شهیدان است

نام:
ایمیل:
* نظر: