آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دشمنان قبلا به دنبال مهار انقلاب بودند اما حالا می خواهند انقلاب را از درون استحاله و منحرف کنند.

اسماعیل قزل سفلی در نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم، انتخابات مجلس خبرگان  از مهم ترین انتخابات برشمرد و اظهار داشت: باید با هوشیاری انتخابات را رصد کنیم چراکه در چند مدت اخیر  یک کودتای سیاسی توسط وادادگان انقلاب کلید خورده است.

وی با بیان اینکه شرایط این انتخابات با خبرگان گذشته متفاوت است افزود: نقشی که خبرگان در بزنگاه انتخاب رهبری ایفا می کند بسیار مهم و تعیین کننده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه عده ای در حال تحریف اندیشه های امام هستند، اضافه کرد: در فتنه های جدید، جنس کار پیچیده و تشخیص ها سخت شده است.

قزل سفلی با تاکید بر اهمیت زیاد انتخابات اسفندماه تصریح کرد: اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان با تشخیص مناسب کاندیداها، نقش خودشان را به عنوان یک عمار، به خوبی ایفا می کنند.

وی بیان داشت: خطری از جانب برخی از وادادگان انقلاب، انقلاب اسلامی را تهدید می کند چرا که با وام گرفتن از نام امام در اذهان مردم تردید ایجاد می کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به قرار داشتن در انتهای دهه چهارم انقلاب، بر تشکیل مجلسی توانمند با مرزهای شفاف در جریان های انحرافی و فتنه که عصاره انقلاب و بازوی نظام و رهبری و تراز انقلاب باشد به معنای واقعی  تاکید کرد و گفت: تشکیل مجلسی با ترکیبی از نمایندگان مومن، انقلابی، آگاه، ساده زیست و استکبار ستیز از اهمیت ویژه ای برخوردار  بوده و یکی از مهم ترین تلاش های دشمن برای پروژه پسابرجام، پیدا کردن همراهی تصمیم گیرنده از درون انقلاب اسلامی، مثل مجلس شورای اسلامی و خبرگان است.

قزل سفلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: یکی از مراکز فکر دشمن، مجلس و به ویژه مجلس خبرگان است که دشمن می خواهند با مداخله در این مرکز تصمیم گیری، انقلاب را از مسیر اصلی جدا کنند.

وی سخنان مقام معظم رهبری در مورد فتنه ۸۸ را نشان دهنده عمق و برنامه ریزی این فتنه دانست و تصریح کرد: درگیر شدن کشور به مدت هشت ماه فراموش شدنی نیست اما فتنه های پیچیده و عمیق تری در راه است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس طرح مسائلی مثل شورای رهبری و نظارت بر رهبر در آستانه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را نشانه ادامه دار بودن فتنه ها عنوان و خاطرنشان کرد: تا وقتی که نظام جمهوری اسلامی بخواهد روی پای خودش بایستد این فتنه ها هم ادامه دارد چرا که جنگ بین حق و باطل است.

قزل سفلی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد تحلیل انقلاب توسط جوانان گفت:  معظم له با این سخنان ضمن نشان دادن مسیر، توجه جوانان را به سمت مراقبت بیشتر از انقلاب سوق دادند تا با تغییر نسل، مردم و جوانان از آرمان ها، اهداف و فلسفه وجودی انقلاب فاصله نگیرند چراکه این تحلیل کلان در حوزه های مختلف، جوانان کشور را نسبت به انقلاب پایبندتر می کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به وضعیت ایران در منطقه و جهان اسلام، اظهار داشت: تغییر کردن ماهیت تهدیدهای نظام سلطه، باعث شده که مجلس دهم تمایزاتی با قبل داشته باشد.

قزل سفلی ادامه داد: دشمنان قبلا به دنبال مهار انقلاب بودند اما حالا می خواهند انقلاب را از درون استحاله و منحرف کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: